وینیسیوس جونیور فصل ساده‌ای نداشت و بیش از دو ماه بازی را به دلیل مصدومیت همسترینگ از دست داد. با این وجود، همچنان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و اعداد و ارقام نشان می‌دهد که او یکی از بهترین وینگرهای اروپا است. وینیسیوس در این فصل در ۱۹ گل در تمامی رقابت‌ها مشارکت داشت (۱۲ گل، ۷ […]

- بهترین وینگر اروپا مشخص شد

وینیسیوس جونیور فصل ساده‌ای نداشت و بیش از دو ماه بازی را به دلیل مصدومیت همسترینگ از دست داد. با این وجود، همچنان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و اعداد و ارقام نشان می‌دهد که او یکی از بهترین وینگرهای اروپا است.

وینیسیوس در این فصل در ۱۹ گل در تمامی رقابت‌ها مشارکت داشت (۱۲ گل، ۷ پاس گل). فقط لروی سانه (۲۱) رقم بیشتری دارد، در حالی که هئونگ مین سون (۱۸) و فران تورس از بارسلونا کمی از او فاصله دارند. علاوه بر این، وینیسیوس بهترین آمار (مشترک) را از نظر دقیقه به ازای هر گل یا پاس گل را دارد. او به طور میانگین هر ۱۰۲ دقیقه یک گل یا پاس گل داده که به اندازه آمار سون است و بهتر از تورس (۱۱۱)، سانه (۱۲۴) و رافائل لیائو (۱۴۱) است.

وینیسیوس امیدوار است که بتواند آمارش را تا پایان فصل بهتر کند. رئال مادرید نیز به ستاره برزیلی تیمش ایمان دارد و با همکاری او برای کسب جام‌های این فصل تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی