به گزارش زیرنویس، گزارش ها حاکی از آن است که واریز عیدی بازنشستگان آغاز شده است. بر ساس این گزارش عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی از ساعات آغازین  نهم اسفند ماه بر اساس ترتیب الفبا شروع شده است .بازنشستگانی که نام خانوادگی آن‌ها با «الف» آغاز می‌شود، عیدی پایان سال به حسابشان واریز شده است.   بنا […]

به گزارش زیرنویس، گزارش ها حاکی از آن است که واریز عیدی بازنشستگان آغاز شده است.

بر ساس این گزارش عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی از ساعات آغازین  نهم اسفند ماه بر اساس ترتیب الفبا شروع شده است .بازنشستگانی که نام خانوادگی آن‌ها با «الف» آغاز می‌شود، عیدی پایان سال به حسابشان واریز شده است. 

 بنا بر اعلام سازمان تامین اجتماعی این مبلغ  به میزان رقم مصوب دولت (۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عیدی، ۷۰۰ هزار تومان حق همسر و ۳۰۰ هزار تومان حق اولاد) است که این سازمان به مستمری بگیران بابت عیدی پرداخت کرده است.

متاسفانه برخلاف شعارهای تبلیغاتی مبلغ عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران بسیار کم است و هیچ بازنشسته ای با دیدن پیامک واریز عیدی نه تنها خوشحال نشده است بلکه دلش رنجیده هم شده است.

بازنشستگان نوروز ۱۴۰۳ هم شرمنده خانواده هایشان خواهند شد و با این عیدی و حقوق پایین شان جز غم و اندوه در عید هیچ چیزی ندارند و عید دیگر برایشان شادی آور نخواهد بود.

 

منبع خبر: رکنـا