به گزارش زیرنویس به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر این سازمان اظهار داشت: پیش فروش اینترنتی بلیت از طریق سایت‌های اینترنتی، سایت‌های استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت های حمل و نقل مسافر انجام می شود و با انجام سفرهای برنامه‌ای کاربران، خدمات رسانی مناسب تری […]

به گزارش زیرنویس به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر این سازمان اظهار داشت: پیش فروش اینترنتی بلیت از طریق سایت‌های اینترنتی، سایت‌های استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت های حمل و نقل مسافر انجام می شود و با انجام سفرهای برنامه‌ای کاربران، خدمات رسانی مناسب تری دربخش حمل و نقل جاده ای فراهم می شود.

«داریوش باقرجوان» با بیان این که ارائه کد ملی و تلفن همراه هنگام خرید بلیت از طرف مسافران الزامی است، افزود: با توجه به افزایش تقاضا در برخی مسیرها، از سوی استان ها نیازسنجی انجام می شود و حداکثر ظرفیت ناوگان برای خدمات رسانی به کارگرفته می شود.

وی خاطرنشان‌کرد: افزون بر ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس، ۱۹هزار دستگاه مینی بوس و ۳۰ هزار دستگاه سواری کرایه در ایام نوروز در محورهای مختلف درون استانی و برون استانی، مسافران را جابه جا می کنند.

باقرجوان با بیان اینکه نظارت و پیگیری مستمر بر فروش بلیت های نوروزی و رسیدگی به شکایات مسافران از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وادارات استان ها انجام می شود، ادامه‌داد: سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱، وب سایت ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱، پل های ارتباطی این سازمان با کاربران بوده و می توانند شکایات و نظرهای خود را ثبت کنند.

منبع خبر: رکنـا