به گزارش زیرنویس ازقزوین؛ با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، مراسم توزیع سه هزار بسته بهداشتی و آئین ارسال مصالح ساختمانی جهت ساخت مسکن محرومین برگزار شد. سرهنگ مهدی صادقپور در حاشیه برگزاری این مراسم بیان کرد: سه هزار بسته بهداشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان […]

به گزارش زیرنویس ازقزوین؛ با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، مراسم توزیع سه هزار بسته بهداشتی و آئین ارسال مصالح ساختمانی جهت ساخت مسکن محرومین برگزار شد.

سرهنگ مهدی صادقپور در حاشیه برگزاری این مراسم بیان کرد: سه هزار بسته بهداشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان بین جامعه هدف توزیع می شود. 

سرهنگ صادقپور در ادامه اظهار کرد: در طول سال جاری بیش از هزار بسته معیشتی در استان با همکاری گروه‌های بسیجی توزیع شده که این بسته‌های معیشتی و حمایتی شامل جهیزیه، نوشت افزار و سایر کمک‌ها به جامعه آماری است که در بانک اطلاعاتی قرارگاه‌ کمک مومنانه ثبت شده اند.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی و امید آفرینی به مردم در مناطق محروم در اولویت برنامه‌های بسیج سازندگی قرار دارد، گفت: محور اصلی بسیج خدمات‌رسانی به مناطق محروم و محرومیت زدایی در قالب برنامه‌های عمرانی و غیرعمرانی است.

صادقپور با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی در هر عرصه‌ای که نیاز به همکاری باشد، آمادگی حضور دارد، اظهار کرد: بسیج سازندگی استان در امدادرسانی به حوادث طبیعی از جمله برف و سیل و کم آبی در یکسال اخیر با همکاری گروه‌های جهادی ورود پیدا کرده است.

وی به احداث مسکن برای محرومان با اولویت جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی اشاره کرد و گفت: کمک برای احداث خانه عالم، جاده سازی، نوسازی مدارس، سرویس بهداشتی در مدارس و مساجد و جاده‌های بین راهی در دستور کار بسیج سازندگی استان قرار گرفته است.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در زمینه آبرسانی به روستاهای محروم اشاره کرد و افزود: آبرسانی به روستاهای محروم که آب شرب بهداشتی نداشتند در قالب ایجاد پنج مجتمع آبرسانی بزرگ در استان آغاز شد و امروز بخش زیادی از تعهد سپاه استان برای این خدمت مهم به پایان رسیده است.

منبع :روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)

لیلا بیگدلی/قزوین

 

منبع خبر: رکنـا