معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس برای انتخابات از حضور تیم های پلیس راهور در اطراف حوزه های رای گیری برای روان سازی ترافیک خبر داد.   سرهنگ احسان مومنی در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص انتخابات روز جمعه گفت : از روز پنج شنبه […]

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس برای انتخابات از حضور تیم های پلیس راهور در اطراف حوزه های رای گیری برای روان سازی ترافیک خبر داد.

 

سرهنگ احسان مومنی در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص انتخابات روز جمعه گفت : از روز پنج شنبه شب و روز جمعه تا پایان رای گیری ، تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در شهر تهران ممنوع خواهد بود .

 

وی افزود: البته در هفته های گذشته شب های پنج شنبه تردد کامیون ها از ساعت ۱۰ به بعد آزاد بود اما این هفته ممنوعیت تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین را در سطح معابر شهر تهران خواهیم داشت و به هیچ عنوان تردد آنها این هفته آزاد نیست .

 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: رانندگان وسایل نقلیه سنگین این هفته و در روزهای اعلامی به هیچ عنوان قصد ورود به شهر تهران را نداشته باشند زیرا همکاران بنده در ورودی های شهر مستقر بوده و از ورود وسایل نقلیه سنگین و کامیون ها خودداری می نمایند .  

 

سرهنگ مومنی افزود : تردد موتورسیکلت های سنگین نیز کما فی السابق در سطح شهر تهران ممنوع می باشد .  همچنین تردد کلیه خودروهایی که فاقد پلاک می باشند نیز ممنوع است و به صورت ویژه این ممنوعیت ها اعمال خواهد شد .  

 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت : همکاران بنده نیز در اطراف حوزه های رای گیری برای روان سازی ترافیک مستقر هستند .  

 

وی از شهروندان خواست که رای دادن خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند و طی روز این کار را انجام دهند و در هنگام مراجعه نیز در محل به هیچ عنوان دوبله پارک نکنند تا ترافیکی در این محدوده‌ها نداشته باشیم و مردم بتوانند به موقع به کارهای خود برسند.

 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خاتمه اظهار کرد: ان شاء الله روز جمعه همه با هم در پای صندوق های رای حضور خواهیم یافت و برای اقتدار و عزت و عظمت میهن عزیز اسلامی رای خواهیم داد.

ایسنا

+