سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: اوایل اسفند ماه سال جاری در پی وقوع ۲ فقره قتل «یک زن حدوداً ۵۰ ساله و یک دختر حدوداً ۲۰ ساله» در محدوده جنوب شرق تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. […]

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: اوایل اسفند ماه سال جاری در پی وقوع ۲ فقره قتل «یک زن حدوداً ۵۰ ساله و یک دختر حدوداً ۲۰ ساله» در محدوده جنوب شرق تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم این پلیس در گام نخست به محل جنایت اعزام و دریافتند؛ یک زن و یک دختر بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به قتل رسیده‌اند.

 

وی توضیح داد: طی تن پیمایی از هر ۲ مقتول آثار یک گلوله در سر زن حدوداً ۵۰ ساله و یک گلوله در گلوی دختر حدوداً ۲۰ ساله مشاهده شد و در رصدهای اطلاعاتی، هویت آنان شناسایی و مشخص شد که هر دو مقتول با یکدیگر رابطه مادر و دختری دارند.

 

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: بررسی‌های پلیس حاکی از این بود، قاتل پس از به قتل رساندن این مادر و دختر به صورت بسیار هولناک خودزنی کرده و به بیمارستان منتقل و تحت درمان پزشکی است.

 

وی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات، کارآگاهان به دست آوردند زن ۵۰ ساله با قاتل حدوداً ۸ سال زندگی مشترک دارند ولی هر این زوج به صورت مستمر با یکدیگر درگیر به طوری که چند روز پیش از بروز حادثه هر ۲ نفر با هم نزاع و درگیری داشته‌اند تا اینکه روز حادثه با شنیدن صدای شلیک گلوله قتل صورت گرفته است.

 

سردار ولی پور گودرزی در پایان با بیان اینکه قاتل در بیمارستان در حال مداوا و دریافت خدمات درمانی است خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات جزئیات این حادثه هولناک اطلاع رسانی خواهد شد.

مهر

+