دروازه استقلال در یکی از مهم ترین بازی های دور برگشت بسته ماند تا گل روزبه چشمی استقلال را در بازی با سپاهان به سه امتیاز حساس برساند. استقلال با این پیروزی علاوه بر ادامه حضور در صدر جدول با ۱۰ گل خورده هم چنان صاحب بهترین خط دفاعی لیگ برتر است. عملکرد خط دفاعی […]

- پیام مهمی که استقلال و نکونام برای قلعه‌نویی مخابره کردند

دروازه استقلال در یکی از مهم ترین بازی های دور برگشت بسته ماند تا گل روزبه چشمی استقلال را در بازی با سپاهان به سه امتیاز حساس برساند. استقلال با این پیروزی علاوه بر ادامه حضور در صدر جدول با ۱۰ گل خورده هم چنان صاحب بهترین خط دفاعی لیگ برتر است.

عملکرد خط دفاعی استقلال تا به اینجای کار یک پیام مهم برای امیر قلعه نویی و تیم ملی هم مخابره کرد. اینکه از این پس تیم ملی برای تقویت خط دفاعی خود می تواند روی خط دفاعی تیم استقلال هم حساب باز کند. البته سید حسین حسینی در سال های اخیر همواره به اردوی تیم ملی دعوت می شده و حتی در جام جهانی هم برای تیم  ملی بازی کرد. ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان هم در خط دفاعی استقلال نشان دادند  که می توانند مهره های قابل اعتمادی حتی برای تیم  ملی باشند. روزبه چشمی تک هافبک دفاعی اینروزهای استقلال هم در سال های اخیر یکی از بازیکنان مورد علاقه ی سرمربی تیم ملی بوده است.

تیم  ملی در جام ملت های دوحه در فاز دفاعی اصلا خوب کار نکرد. این طور نبود که دروازه تیم ملی تنها در بازی با قطر در نیمه نهایی جام ملت ها باز شود. تیم ملی در اکثر بازی هایی که در دوحه انجام داد، دروازه اش باز شد.

استقلال تا پیش از اردوی تیم ملی چند بازی در لیگ برتر و جام حذفی انجام می دهد و به سود امیر قلعه نویی است، از این پس بازی های استقلال به خصوص عملکرد خط دفاعی آبی ها را با دقت بیشتری ببیند.

بیشتر بخوانید: از خطیر و نکونام خواهش می‌کنم قهرشان را تمام نکنند/ این مردم به دعوای شما کار ندارند از این بردها می‌خواهند/ فقط استقلال لایق قهرمانی است

منبع: خبـر ورزشی