محسن کریمی بازیکنی بود که در اوایل دهه ۹۰ شمسی به استقلال پیوست و جا برای پیشرفت هم داشت اما مصدومیت‌های متعدد موجب شد نتواند خودش را آن‌طور که باید نشان بدهد. کریمی نهم اسفند ماه سال ۱۳۹۵ در گفت‌وگوی اختصاصی با زیرنویس نکته عجیبی را بازگو کرد و گفت: وقتی ۱۶ ساله بودم پیش […]

محسن کریمی بازیکنی بود که در اوایل دهه ۹۰ شمسی به استقلال پیوست و جا برای پیشرفت هم داشت اما مصدومیت‌های متعدد موجب شد نتواند خودش را آن‌طور که باید نشان بدهد.

کریمی نهم اسفند ماه سال ۱۳۹۵ در گفت‌وگوی اختصاصی با زیرنویس نکته عجیبی را بازگو کرد و گفت: وقتی ۱۶ ساله بودم پیش از این‌که به استقلال بیایم، متوجه شدم یک باشگاه برای تکمیل کادر بازیکنانش تست می‌گیرد. به آن‌جا رفتم و آماده تمرین شدم ولی قبل از شروع کار یک نفر من را صدا کرد و گفت سرمربی با تو کار دارد! وقتی پیش سرمربی رفتم به من گفت «اگرمی‌خواهی وارد فوتبال حرفه‌ای شوی باید پول بدهی. اگر بازیکن خوبی باشی ۱۰میلیون و اگر بازیکن ضعیفی باشی باید ۳۰میلیون بدهی تا اسمت را رد کنیم»! من گفتم پول ندارم و مربی به من گفت حالا تمرین کن. تمرین شروع شد و بلافاصله پس از پایان کار سرمربی گفت تو نمی‌خواهد پول بدهی بیا قرارداد ببند و خوابگاهم برایت در نظر می‌گیریم ولی قبول نکردم و گفتم از رفتاری که داشتید اصلا خوشم نیامد. وقتی آن‌جا را ترک کردم به طور اتفاقی یک بازیکن را دیدم که پیراهن استقلال بر تن داشت از او پرس‌وجو کردم و فهمیدم بازیکن تیم پایه‌ای استقلال است. او به من گفت استقلال تست دارد و هماهنگ کرد تا در آزمایش فنی این تیم حاضر شوم و در نهایت به عضویت استقلال درآمدم.

زیرنویس‌گردی| افشاگری عجیب مهاجم استقلالی: گفتند پول بده تا با تو قرارداد ببندیم!

منبع: خبـر ورزشی