تناقض‌گویی در نقل‌وانتقالات پرسپولیس؛ درویش درست می‌گوید یا اوسمار؟
تناقض‌گویی در نقل‌وانتقالات پرسپولیس؛ درویش درست می‌گوید یا اوسمار؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، فصل نقل و انتقالات زمستانی برای پرسپولیس در حالی به پایان رسید که درباره موفقیت یا عدم موفقیت این مجموعه در جذب بازیکن نظرات مختلفی وجود دارد. پرسپولیس با جدایی دو بازیکن خود یعنی شهاب زاهدی و نبیل باهویی به دنبال جذب مهاجم بود اما در این راه توفیق چندانی نداشت […]

- تناقض‌گویی در نقل‌وانتقالات پرسپولیس؛ درویش درست می‌گوید یا اوسمار؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، فصل نقل و انتقالات زمستانی برای پرسپولیس در حالی به پایان رسید که درباره موفقیت یا عدم موفقیت این مجموعه در جذب بازیکن نظرات مختلفی وجود دارد.

پرسپولیس با جدایی دو بازیکن خود یعنی شهاب زاهدی و نبیل باهویی به دنبال جذب مهاجم بود اما در این راه توفیق چندانی نداشت و تنها عیسی آل کثیر بازگشت که این بازگشت وی نیز به جبر شرایط سخت وی در سپاهان اتفاق افتاد و البته در اولین حضورش برابر تراکتور درخشید. ابوالفضل بابایی جوانی که از فجر شهید سپاسی آمده نیز حکم هندوانه دربسته را دارد.

در خط هافبک آنها محمد خدابنده‌لویی را گرفتند که همگان از شدت علاقه وی به این تیم خبر دارند و حتی عنوان شده که برای دریافت رضایتنامه خود از مس رفسنجان شخصا میلیاردی هزینه کرد.

و اما دو خرید خارجی پرسپولیس در جناح چپ هستند یکی اورونوف و دیگری عبدالکریم حسن که باید دید چگونه از آنها استفاده می شود.

جدا از بحث خط حمله که هنوز این تیم مشکل دارد، درون دروازه جای خالی یک ذخیره مطمئن برای بیرانوند محسوس است.

فارغ از  این مباحث روز گذشته اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس صحبت هایی را مطرح کرد که با ادعای چند شب رضا درویش در برنامه فوتبال برتر در تضاد بود. درویش گفته بود که طی ۱۲ سال اخیر در باشگاه سابقه نداشته که در مدت زمان اندک چنین بازیکنانی را جذب کند. وی افزود: «جذب این تعداد بازیکن با این کیفیت شاید کمتر اتفاق افتاده باشد.» بعد از این ادعا بود که سرمربی برزیلی پرسپولیس در نشست خبری دیدار تیمش با ذوب آهن گفت: «ما در این پنجره کمی کند بودیم و نتوانستیم مهاجم مد نظرمان را جذب کنیم اما باید به دنبال جذب بازیکن آزاد برویم.»

حالا با این تفاسیر باید دید ادعای کم سابقه بودن نقل و انتقالات که درویش گفته درست است یا کندی نقل و انتقالات مورد نظر اوسمار؟

نظر شما چیست؟

منبع: اطلاعات انلاین