به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، احسان اصولی، عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور پرشور جامعه فوتبال ایران در انتخابات فردا (جمعه) گفت: حضور پرشور جامعه فوتبال درانتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نشان دهنده همبستگی و همراهی این جامعه با عموم مردم است. وی افزود: انتخابات پرشور […]

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، احسان اصولی، عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور پرشور جامعه فوتبال ایران در انتخابات فردا (جمعه) گفت: حضور پرشور جامعه فوتبال درانتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نشان دهنده همبستگی و همراهی این جامعه با عموم مردم است.

وی افزود: انتخابات پرشور زمینه ساز اقتدار هر چه بیشتر ایران و ایرانی خواهد شد و نظر به اینکه جامعه فوتبال به دلیل مرجعیت و محبوبیتی که دارد، قطعا می‌تواند باعث ایجاد شور و هیجان در بین مردم شود، لذا حضور پرشور آن‌ها در انتخابات می‌تواند الگویی برای سایر مردم به خصوص جوانان برای مشارکت حداکثری باشد.

اصولی خاطرنشان کرد: از اهالی فوتبال در سراسر کشور درخواست داریم علاوه بر حضور پرصلابت خود در پای صندوق‌های اخذ رأی به تشویق آحاد مردم و خانواده‌ها نیز اهتمام ورزند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا