به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  یورگن کلوپ که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انگلیس موفق شدند در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه ۳ بر صفر بر ساوتهمپتون غلبه کنند و به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کنند – جایی که باید به مصاف منچستریونایتد بروند – پس […]

- یک بازی خاص را بردیم/ زمان‌بندی‌‌مان وحشتناک بود

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  یورگن کلوپ که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انگلیس موفق شدند در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه ۳ بر صفر بر ساوتهمپتون غلبه کنند و به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کنند – جایی که باید به مصاف منچستریونایتد بروند – پس از این بازی گفت: در طول بازی باید پیشرفت می‌کردیم. ۱۵ دقیقه آغازین بازی همه جا بودیم. ما سعی کردیم بازیکنان حریف را تحت‌فشار بگذاریم، چون بازیکنانم می‌دانند که من این را از آن‌ها می‌خواهم، فقط زمان‌بندی مان وحشتناک بود.

وی افزود: ساوتهمپتون از زمان‌بندی نامناسب ما استفاده و موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه ما ایجاد کرد که کائومیه مهار‌های خوبی داشت، اما در ادامه ما گام به گام راهی برای ارائه بازی مدنظرمان به بازی پیدا کردیم. در ادامه فشار بیشتری به آن‌ها وارد کردیم و گل‌مان را تقریباً در بهترین لحظه ممکن به ثمر رساندیم و پایان خوبی در این بازی داشتیم.

سرمربی لیورپول که در پایان فصل جاری به حضور ۹ ساله‌اش در این تیم پایان خواهد داد، در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار داشت: ما در نیمه دوم در توپ‌های هوایی برتر بودیم و گل‌های فوق‌العاده‌ای به ثمر رساندیم. در کل بازی خاصی بود.

لیورپول حالا باید به فکر بازی خارج از خانه روز شنبه با ناتینگهام فارست در لیگ برتر انگلیس باشد، این در حالی است که در حال حاضر با ۶۰ امتیاز صدرنشین این لیگ است و بالاتر از منچسترسیتی ۵۹ امتیازی و آرسنال ۵۹ امتیازی قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا