به گزارش زیرنویس، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار ماموران پلیس راهور در اطراف شعب اخذ رای خبر داد و از مردم خواست که از توقف دوبله در اطراف این مراکز پرهیز کنند. سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ برای برگزاری انتخابات […]

- هشدار ترافیکی پلیس در روز انتخابات/ تردد این خودروها در تهران ممنوع

به گزارش زیرنویس، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار ماموران پلیس راهور در اطراف شعب اخذ رای خبر داد و از مردم خواست که از توقف دوبله در اطراف این مراکز پرهیز کنند.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: برنامه‌ریزی در خصوص انتخابات در پلیس راهور تهران بزرگ از چندین روز قبل آغاز شده و امروز از حدود یک ساعت قبل از شروع رسمی رای‌گیری، همکاران من در اطراف شعب و مراکز پرتجمع اخذ رای مستقر بوده و نسبت به روانسازی و مدیریت ترافیک اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اینکه استقرار ماموران تا ساعات پایانی شب و اتمام زمان رای‌گیری ادامه خواهد داشت، گفـت: لازم است شهروندان برای شرکت در انتخابات به نزدیک‌ترین شعبه و مرکز اخذ رای در محله خود مراجعه کنند. اما اگر به هر دلیلی قصد مراجعه با خودروی شخصی به اطراف شعب اخذ رای را دارند، حتما توجه داشته باشند که از پارک دوبله و توقف در محل‌های ممنوعه و به طورکلی ارتکاب تخلفات ساکن پرهیز کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه از شب گذشته ممنوعیت تردد کامیون و انواع وسایل نقلیه سنگین در سطح معابر شهر تهران اجرا شده است، گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین و کامیون ها تا پایان امروز در سطح شهر تهران همچنان ممنوع است.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین