به گزارش خبرنگار مهر، حضور میدانی در شعبات متعدد اخذ رای در اردبیل و سایر شهرستان ها حکایت از حضور گرم مردم در هوای سرد زمستانی اردبیل دارد که حتی از ساعت ۷:۳۰ صبح در محل رای گیری حاضر شده و در صف های طولانی منتظر رای دادن برای انتخاب دوازدهم هستند. در این بین […]

به گزارش خبرنگار مهر، حضور میدانی در شعبات متعدد اخذ رای در اردبیل و سایر شهرستان ها حکایت از حضور گرم مردم در هوای سرد زمستانی اردبیل دارد که حتی از ساعت ۷:۳۰ صبح در محل رای گیری حاضر شده و در صف های طولانی منتظر رای دادن برای انتخاب دوازدهم هستند.

در این بین مسجد قدس، مهدیه اردبیل، مسجد محمدیه و مصلی اردبیل و همچنین مسجد هاشمیه مناطق سیزده گانه اردبیل مملو از حضور باشکوه مردم است که آمده اند تا به تبعیت از مقام معظم رهبری در اولین ساعات اخذ رای آرای خود را به نفع اصلح ترین افراد به صندوق های را بریزند.

زنان و مردان غیور دیار سبلان امروز مصمم هستند تا نمایشی از دلبستگی خود را به نظم و وفاداری به انقلاب به نمایش گذاشته و ثابت کنند که بعد از گذشت ۴۵ سال در پای دستاوردهای انقلاب اسلامی حاضر و مهیا هستند.

سردترین روزهای زمستان با مشارکت مردم به گرم ترین ایام و باشکوهترین حماسه سال تبدیل شده تا آحاد جامعه به آرای خود ثابت کنند که این انقلاب زنده است و به رغم همه شیطنت های دشمنان در ایجاد تردید و باور برای تحریم انتخابات حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

۵ مدرک قابل قبول برای رای دادن

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: پنج مدرک معتبر برای رای دادن مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان اعلام شده است.

وحید خلوصی در حاشیه آغاز رای گیری در ستاد انتخابات اردبیل در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اهالی استان اردبیل با در دست داشتن پنج مدرک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه می توانند در رای گیری مشارکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دارندگان شناسنامه های قدیمی باید شماره کارت ملی خود را به همراه داشته باشند تا امکان رای گیری برای آنها فراهم باشد.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل تصریح کرد: سیستم احراز هویت از اولین ساعات فعال بوده و هیچ خطایی در این سیستم مشاهده نمی شود و تمام تلاش عوامل پشتیبانی ارتباطات بر این است تا سیستم احراز هویتی تا پایان رای گیری عملکرد مطلوبی داشته باشد.

اردبیلی ها برای رای دادن به صف شدند/ازدحام مردم در شعب اخذ رای

۴۰۰ خبرنگار اخبار انتخابات را لحظه به لحظه گزارش می کنند

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل نیز اظهار کرد: ۴۰۰ نفر از خبرنگاران و عوامل صداوسیما در کنار سایر رسانه ها و خبرگزاری ها تلاش می کنند تا لحظه به لحظه از حضور مردم تصاویری را منعکس کرده و در جامعه امیدآفرینی کنند.

سیدمحسن لطیفی در حاشیه رای گیری در مسجد قدس اردبیل در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ما تا آخرین لحظات رای گیری در شعب اخذ رای و سایر مجموعه ها اعم از استانداری و فرمانداری حضور پیدا می کنیم تا جدیدترین اطلاعیه ها را به مردم منعکس کنیم.

وی در مورد پخش مستقیم شمارش آرا از فرمانداری اردبیل بیان کرد: تلاش می کنیم تا بخشی از این شمارش را به صورت مستقیم پخش کرده و سرعت کار را در شمارش همراه با اعتمادآفرینی و قدردانی از تلاش عوامل اجرایی نظارتی و بازرسی منعکس کنیم.

اردبیلی ها برای رای دادن به صف شدند/ازدحام مردم در شعب اخذ رای

مسجد قدس مملو از شرکت کنندگان

اما مسجد قدس اردبیل که شعبه یک مرکز استان محسوب می شود با همراهی ۹ نفر از عوامل اجرایی، ۶ نفر نیروی انتظامی و امنیتی و چهار نفر عوامل نظارتی از اوایل صبح مشغول اخذ رای از مردم هستند که این روند با دقت و حساسیت در حال انجام است و صفی طولانی در جلوی مسجد قدس اردبیل برپاست.

زنان و مردان دیار سترگ و مهربانی ها پایتخت حسینیت اردبیل با قوت و قدرت در این مسجد به عنوان سیاسی ترین مسجد استان گردهم آمدند تا باردیگر پیروزی امت اسلامی را بر نظام تفکر غرب و شیطانی نشان دهند.

منبع: مـهر