به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کیومرث هاشمی صبح امروز جمعه پس از حضور در سالن شهید افراسیابی و مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این برای اولین بار است که جامعه ورزش با حضور در پای صندوق اختصاصی که برای آنها در سالن شهید افراسیابی در نظر گرفته شده در انتخابات […]

- حضور پر شور مردم می‌تواند به تقویت مجلس کمک کند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کیومرث هاشمی صبح امروز جمعه پس از حضور در سالن شهید افراسیابی و مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این برای اولین بار است که جامعه ورزش با حضور در پای صندوق اختصاصی که برای آنها در سالن شهید افراسیابی در نظر گرفته شده در انتخابات مشارکت پرشور خود را ثبت می کنند.

وی ادامه داد: هر رای ملت ایران می تواند پشتوانه ای برای نظام و انقلاب و به نیابت از شهدا باشد که خوشبختانه جامعه ورزش حضوری پرشور و ماندگار در این رای گیری داشته است و تا ساعات پایانی روز هم ادامه خواهد داشت.

کیومرث هاشمی با اشاره به حضور همیشگی و مشارکت جامعه ورزش در انتخابات گذشته تاکید کرد: بعد از گذشت ۴۴ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی جامعه ورزش پررنگ تر از دوره های گذشته پای صندوق آمده است تا به فرمایشات مقام معظم رهبری برای ساخت ورزش قوی جامه عمل بپوشاند.

وزیر ورزش در مورد انتظاراتی که از نمایندگانی که به مجلس راه پیدا می کنند، دارد گفت: نمایندگان مجلس دو وظیفه و رسالت برعهده دارند. یکی قانونگذاری و یکی هم نظارت است. در هر دو بخش انتظار از نمایندگان این است که با تصمیمات و مصوبه های خود به توسعه ورزش و پیشرفت این حوزه کمک کنند تا ما بتوانیم شعار ورزش قوی را محقق کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا