شاید بتوان جریان مهندسی‌کننده انتخابات را پشیمان کرد
شاید بتوان جریان مهندسی‌کننده انتخابات را پشیمان کرد

اسحاق جهانگیری نوشت: با رای به افرادی معترض به شرایط موجود شاید بتوان جریان مهندسی کننده انتخابات را از کرده خود پشیمان کرد و امکان تشکیل فراکسیونی ولو کوچک را از منتخبانی اصلاح‌طلب، میانه‌رو و توسعه‌گرا به وجود آورد. اسحاق جهانگیری در کانال تلگرامی خود نوشت: انتخابات مهمترین و کم‌هزینه ترین راه پیشبرد توسعه، اصلاح […]

اسحاق جهانگیری نوشت: با رای به افرادی معترض به شرایط موجود شاید بتوان جریان مهندسی کننده انتخابات را از کرده خود پشیمان کرد و امکان تشکیل فراکسیونی ولو کوچک را از منتخبانی اصلاح‌طلب، میانه‌رو و توسعه‌گرا به وجود آورد.

جهانگیری: شاید بتوان جریان مهندسی‌کننده انتخابات را پشیمان کرد

اسحاق جهانگیری در کانال تلگرامی خود نوشت:

انتخابات مهمترین و کم‌هزینه ترین راه پیشبرد توسعه، اصلاح و مردم‌سالاری است. کسانی که مانع از یک انتخابات معنادار و پرشور با حضور نامزدهای انتخاباتی همه جریانات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شده‌اند به توسعه و آبادانی کشور کمک نکرده‌اند. لازم بود با عمل به سخنان رهبری امکان رقابت موثر و معنادار فراهم‌ می شد تا زمینه مشارکت بالا در اکثریت قاطع حوزه‌های انتخابیه به وجود آید که متاسفانه چنین نشد.

با این حال نمی‌توان همین انتخابات را خالی از فایده دانست؛ مشارکت در انتخابات آثار مستقیم و غیر مستقیمی بر امور کشور، از جمله مسائل داخلی و بین‌المللی، دارد. معتقدم علی‌رغم تلاش برخی جریانات برای کم اثر کردن نقش مجلس در امور کشور، همچنان نهاد مجلس را باید مهم و جدی تلقی کرد. به همین دلیل و برای صیانت از صندوق رای، امروز در انتخابات رای دادم چرا که معتقدم:

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
اگر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

معتقدم با رای به افرادی معترض به شرایط موجود شاید بتوان جریان مهندسی کننده انتخابات را از کرده خود پشیمان کرد و امکان تشکیل فراکسیونی ولو کوچک را از منتخبانی اصلاح‌طلب، میانه‌رو و توسعه‌گرا به وجود آورد. معتقدم در سراسر کشور برخی نامزدهای انتخاباتی سالم و شجاع بوده و دغدغه مسائل ملی دارند؛ امیدوارم این افراد با حمایت مردم به مجلس ورود پیدا کنند تا بتوانند مانع تصمیمات مخرب در مسیر توسعه کشور و زندگی مردم باشد و علاوه بر آن تلاش کنند تا آلام کمر شکن مردم کاهش یابد.

منبع: اطلاعات انلاین