به گزارش زیرنویس، مدیرکل آموزش و پرورش فارس شامگاه جمعه در محل پاتوق رای اولی های شیرازی در دبیرستان نمازی، اعلام کرد:همه کلاس‌های درس مدارس سراسر فارس روز شنبه به صورت برخط (مجازی) و در شبکه شاد برگزار می شود. فرشید قاسمی افزود: باتوجه به استقبال باشکوه مردم از شعبه‌های اخذ رای و تمدید مهلت […]

به گزارش زیرنویس، مدیرکل آموزش و پرورش فارس شامگاه جمعه در محل پاتوق رای اولی های شیرازی در دبیرستان نمازی، اعلام کرد:همه کلاس‌های درس مدارس سراسر فارس روز شنبه به صورت برخط (مجازی) و در شبکه شاد برگزار می شود.

فرشید قاسمی افزود: باتوجه به استقبال باشکوه مردم از شعبه‌های اخذ رای و تمدید مهلت رای گیری با نظر مساعد استاندار فارس، فعالیت همه مدارس استان در روز پس از انتخابات از طریق شبکه شاد پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: این تصمیم باتوجه به اینکه شمار زیادی از فرهنگیان از عوامل برگزاری انتخابات هستند و بخش زیادی از مدارس نیز شعب اخذ رای هستند گرفته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: احتمالا کار شمارش آرا تا اوایل صبح فردا شنبه دوازدهم اسفند به طول خواهد انجامید و به این دلیل امکان برگزاری حضوری کلاس‌ها در مدارس میسر نیست.