به گزارش خبرنگار مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان طی بازدیدی از ستاد انتخابات کشور در سخنانی با حضور خبرنگاران اظهار کرد: از ماه‌ها قبل عوامل اجرایی کشور، دستگاه‌های انتظامی و شورای نگهبان برنامه‌ریزی‌های متعددی داشتند. با آغاز فرایند انتخابات، شاهد حضور مردم پای صندوق رأی بودیم. وی افزود: تاکنون گزارش و مشکل خاصی […]

به گزارش خبرنگار مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان طی بازدیدی از ستاد انتخابات کشور در سخنانی با حضور خبرنگاران اظهار کرد: از ماه‌ها قبل عوامل اجرایی کشور، دستگاه‌های انتظامی و شورای نگهبان برنامه‌ریزی‌های متعددی داشتند. با آغاز فرایند انتخابات، شاهد حضور مردم پای صندوق رأی بودیم.

وی افزود: تاکنون گزارش و مشکل خاصی از ابتدای صبح نداشتیم و گزارشات جزئی در مورد تأخیر کار برخی شعب بود که مشکل آن‌ها رفع شد.

طحان نظیف ضمن تشکر از عوامل اجرایی انتخابات اظهار کرد: در بازدیدی که از ستاد انتخابات داشتیم، فرآیند به صورت روان در حال طی‌شدن است.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: در عین حال در چهار حوزه آبادان، ملایر، قم و رشت انتخابات به صورت الکترونیکی در حال انجام است.

طحان نظیف اظهار کرد: از مردم درخواست داریم در اولین زمان ممکن، آرای خود را به صندوق‌ها بیندازند و این کار را به ساعات پایانی موکول نکنند.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: مشکل خاصی در حوزه امنیت انتخابات نداشتیم و حسب اعلام قبلی، بیش از ۲۵۰ هزار نیرو، مسؤولیت تامین امنیت انتخابات را برعهده دارند.

وی بیان کرد: طبق شواهد، درصد مشارکت خوب بوده و حتی نسبت به انتخابات مجلس یازدهم، این مشارکت بهتر بوده است اما آمار نهایی و تکمیلی را پس از اتمام فرایند، اعلام می‌کنیم.

طحان نظیف در پاسخ به این سوال که چه تعداد تعرفه تاکنون توزیع شده است، گفت: میزان تعرفه برای هر شعبه پیش‌بینی شده است و اگر از درصدی که پیش‌بینی شده است، تعرفه بیشتری نیاز باشد، قطعاً تأمین می‌شود اما تا الان، مشکل خاصی برای تعرفه نداشته‌ایم و تعرفه به میزان کافی وجود دارد.

منبع: مـهر