خسرو حیدری از جمله بازیکنان پرافتخار استقلال است که سابقه حضور در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را در کارنامه خود دارد. مربی فصل قبل استقلال، زمستان سال ۹۲ یکی از ملی‌پوشان کشورمان محسوب می‌شد و جزو نفرات مورد علاقه کارلوس کیروش بود اما با این وجود پس از شکست خانگی استقلال مقابل حریف […]

خسرو حیدری از جمله بازیکنان پرافتخار استقلال است که سابقه حضور در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را در کارنامه خود دارد. مربی فصل قبل استقلال، زمستان سال ۹۲ یکی از ملی‌پوشان کشورمان محسوب می‌شد و جزو نفرات مورد علاقه کارلوس کیروش بود اما با این وجود پس از شکست خانگی استقلال مقابل حریف عربستانی در اولین روز مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۴، او هم مورد انتقاد شدید گروهی از طرفداران استقلال قرار گرفت و به این اتفاق واکنش نیز نشان داد.

خسرو در همین خصوص روز ۱۲ اسفند سال ۹۲ در گفت‌وگو با زیرنویس پیرامون موضع هواداران استقلال و واکنش خودش گفت: واقعا از برخی هواداران توقع نداشتم که به من بگویند بی‌غیرت! اصلا قرار نبود جلوی الشباب بازی کنم چون مصدوم بودم اما به خاطر نیاز تیم بازی کردم و چنین برخوردی با من شد! امیدوارم هواداران استقلال یادشان نرفته باشد که چند ماه قبل همین بازیکنان تیم را قهرمان لیگ برتر کرده و تا نیمه نهایی مسابقات آسیایی هم بالا آمدند.

بازیکن اسبق تیم ملی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به روند ضعیف آماده‌سازی این تیم جهت حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ ادامه داد: خودمان را گول نزنیم و واقعیات را به مردم بگوییم. واقعیت امر این است که ایران شانسی برای صعود از گروه خودش در جام جهانی ندارد و ما فقط باید طوری نمایش بدهیم که از اعتبار فوتبال کشورمان دفاع کرده باشیم.

زیرنویس‌گردی| خسرو حیدری: توقع نداشتم هواداران استقلال به من بگویند بی‌غیرت!/ تیم ملی شانس صعود از گروهش در جام جهانی را ندارد

منبع: خبـر ورزشی