فرهاد مجیدی اخراجی، روی نیمکت استقلال می‌نشیند؟
فرهاد مجیدی اخراجی، روی نیمکت استقلال می‌نشیند؟

برترین ها نوشت: روز گذشته فرهاد مجیدی، سرمربی محبوب آبی‌های پایتخت از تیم الاتحاد کلبا اخراج شد. روز گذشته فرهاد مجیدی، سرمربی محبوب آبی‌های پایتخت از تیم الاتحاد کلبا اخراج شد. از بعد از ظهر دیروز که این خبر روی خروجی خبرگزاری‌ها و سایت‌های مختلف آمد گمانه‌زنی‌ها از مقصد بعدی مجیدی آغاز شد. همین اتفاق […]

- فرهاد مجیدی اخراجی، روی نیمکت استقلال می‌نشیند؟

برترین ها نوشت: روز گذشته فرهاد مجیدی، سرمربی محبوب آبی‌های پایتخت از تیم الاتحاد کلبا اخراج شد.

روز گذشته فرهاد مجیدی، سرمربی محبوب آبی‌های پایتخت از تیم الاتحاد کلبا اخراج شد. از بعد از ظهر دیروز که این خبر روی خروجی خبرگزاری‌ها و سایت‌های مختلف آمد گمانه‌زنی‌ها از مقصد بعدی مجیدی آغاز شد.

همین اتفاق کافی بود تا طرفداران استقلال که اکنون با وجود همه مشکلات و کاستی‌ها اعم از کمبود بازیکن (هافبک طراح) و اختلافات شدید سرمربی و مدیریت در صدر جدول هستند را بیش از گذشته نگران نکونام و آینده تیمشان کند.

در همین‌باره روزنامه فرهیختگان طی مطلبی ادعا کرد علی خطیر در نیم فصل در حالی که تیم نکونام صدر نشین بوده با مجیدی مذاکره کرده اما او این پیشنهاد را رد کرده و به نکونام پیام داده در فکر نیمکت او نیست، اما جرقه اختلافات خطیر و نکونام را یک شکست ناگهانی می‌تواند شعله‌ور سازد و عامل یک تغییر ناگهانی روی نیمکت آبی‌ها شود.

حتی با وجود قهرمانی به یاد ماندنی مجیدی با آبی‌ها، هنوز تعدادی از طرفداران استقلال از نحوه جایگزینی او با استراماچونی و دو بار خداحافظی ناگهانی‌اش از این تیم در زمان سرمربیگری‌اش دلخور هستند.

اما برخی از دوستداران فرهاد مجیدی هم که خاطره قهرمانی بدون باخت با این سرمربی را دارند، خواهان بازگشت او به استقلال هستند؛ از آن طرف خبر بازگشت مهدی قایدی هم به همراه فرهاد مجیدی شنیده می‌شود.

در واکنش به اخبار بازگشت مجیدی، سایت ورزش سه در مطلبی نوشت فرهاد مجیدی قصد بازگشت به فوتبال ایران و استقلال را ندارد و همچنان در سودای سرمربیگری در امارات است.

منبع: اطلاعات انلاین