جادو جنبل در رختکن پرسپولیس صدای یک نفر دیگر را هم درآورد
جادو جنبل در رختکن پرسپولیس صدای یک نفر دیگر را هم درآورد

ورزش سه نوشت: چند روز بعد از بازی پرحاشیه پرسپولیس و ذوب‌آهن، محمد ربیعی برای دومین بار در خصوص چند کاغذ پیدا شده در رختکن تیم میهمان اظهارنظر کرد و از باشگاه سبزپوش اصفهانی خواست تا تکلیف این ماجرا را روشن کند. او که در مراسم تشییع پیکر حسن استکی حضور یافته بود، در ابتدا […]

- جادو جنبل در رختکن پرسپولیس صدای یک نفر دیگر را هم درآورد

ورزش سه نوشت: چند روز بعد از بازی پرحاشیه پرسپولیس و ذوب‌آهن، محمد ربیعی برای دومین بار در خصوص چند کاغذ پیدا شده در رختکن تیم میهمان اظهارنظر کرد و از باشگاه سبزپوش اصفهانی خواست تا تکلیف این ماجرا را روشن کند.

او که در مراسم تشییع پیکر حسن استکی حضور یافته بود، در ابتدا گفت: به خاطر درگذشت انسان نمونه و بسیار باشخصیت تسلیت می‌گویم. امیدوارم خدا به خانواده ایشان صبر بدهد. در این مدت که من با باشگاه ذوب آهن همکاری داشتم، ایشان تعامل خیلی خوبی با ما داشتند. من چند جلسه در تمرین تیم امید حضور داشتم و بازی دوستانه هم برگزار کردیم، فقط می‌توانم بگویم خدا رحمتشان کند.

وی افزود: من قبل از اینکه بیایم اصفهان سعادت آشنایی با ایشان را نداشتم. از وقتی آمدم اصفهان روابط کاری خوبی با هم داشتیم و خیلی ناراحتم و به همه تسلیت می‌گویم.

ربیعی سپس در معرض سوالی پیرامون کاغذ‌های عجیب قرار گرفت و عنوان کرد: به هر حال فقط این را می‌توانم بگویم که نگاه خودم جدی‌تر از بقیه است. اگر کمتر صحبت می‌کنم به این خاطر است که منتظرم دستگاه‌های مربوطه رسیدگی کنند. جدا از باشگاه پرسپولیس، خود من از باشگاه ذوب آهن مطالبه‌گر هستم، باید هرچه سریع‌تر تکلیف این مسئله را مشخص کنند.

او ادامه داد: کار‌هایی که قرار بود بکنند و همچنین رسیدگی به دوربین‌های مداربسته و حراست باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام بشود. به نظر خودم باید هرچه سریع‌تر تکلیف این مسئله روشن شود و به گوش همه هم برسد. چون زیبنده هر دو باشگاه نیست. یک حرف‌هایی هم می‌زنند که کاغذ‌ها چاپ بوده و…، اما من کاری ندارم و فقط نگاه مطالبه‌گرانه دارم که هرچه سریع‌تر مسئله را مشخص کنند.

سرمربی ذوب آهن در پایان اظهار داشت: بعضی وقت‌ها یک سری حرف‌ها زده می‌شود که انسان دوست ندارد بشنود و قضاوت شود. امیدوارم هرچه سریع‌تر مسئولان مربوط و باشگاه ذوب آهن و پرسپولیس این مسئله را روشن کنند.

منبع: اطلاعات انلاین