جواد نکونام با صراحت علیه مدیرعامل باشگاه استقلال صحبت کرد و با قاطعیت گفت خوبی خواهد سرمربی تیم زمین بخورد! بعد از این ماجرا بود که کاملاً مشخص شد اختلافات عیان است و از حد تصورات هواداران باشگاه نیز کاملاً فراتر رفته است بنابراین قضیه قطعاً در روزهای آینده نیز تداوم پیدا می‌کند. البته جواد […]

- سیاست سرمربی استقلال در کنفرانس بعدی؛ آیا نکونام سکوتش را می‌شکند؟

جواد نکونام با صراحت علیه مدیرعامل باشگاه استقلال صحبت کرد و با قاطعیت گفت خوبی خواهد سرمربی تیم زمین بخورد! بعد از این ماجرا بود که کاملاً مشخص شد اختلافات عیان است و از حد تصورات هواداران باشگاه نیز کاملاً فراتر رفته است بنابراین قضیه قطعاً در روزهای آینده نیز تداوم پیدا می‌کند. البته جواد الان چند روزی است که در کنفرانس‌های قبل و بعد از بازی‌ها شرکت نمی‌کند و کاملاً پیداست این مسئله با مصاحبه قبلی خودش و البته تصمیماتی که مدیرعامل باشگاه استقلال پس از حرف‌های او اتخاذ کرد، ارتباط مستقیم دارد.

بدون هیچ شک و تردیدی نکونام سرانجام باید روزی دوباره با خبرنگاران در کنفرانس‌های قبل یا پس از یک مسابقه ملاقات کند و هر چقدر هم که سکوتش طولانی شود، قطعاً در زمانی مجبور به شکستن آن خواهد شد. حالا باید ببینیم قبل از جدال با مس رفسنجان او دست به چنین کاری می‌زند یا اینکه روند حرف نزدن خود با رسانه‌ها را تداوم خواهد بخشید؟ قطعاً در همان نخستین جلسه‌ای که سرمربی استقلال مقابل رسانه‌ها قرار بگیرد، شرایط باشگاه و ارتباط او با علی خطیر جزو اولین سوالاتی خواهد بود که خبرنگاران از او می‌پرسند و باید دید جواد نکونام پیرامون مسائل پشت پرده چه حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با مس رفسنجان عصر یکشنبه برگزار می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی