به گزارش زیرنویس ،معاون وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران درباره سازو کار اخذ مالیات از دستفروشان گفت: دستفروشان مشمول مالیات نخواهند شد. مهر در خبری نوشت:سبحانیان همچنین درباره جریمه مالیاتی بانک‌هایی که تسهیلات مسکن را ندادند، اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی اراده جدی در قوانین تنظیم‌گری اقتصادی دارد که مالیات ستانی از بانک‌هایی که تکالیف […]

- مالیات دستفروشان متنفی شد زیرنویس

به گزارش زیرنویس ،معاون وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران درباره سازو کار اخذ مالیات از دستفروشان گفت: دستفروشان مشمول مالیات نخواهند شد.

مهر در خبری نوشت:سبحانیان همچنین درباره جریمه مالیاتی بانک‌هایی که تسهیلات مسکن را ندادند، اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی اراده جدی در قوانین تنظیم‌گری اقتصادی دارد که مالیات ستانی از بانک‌هایی که تکالیف در تسهیلات مسکن را انجام نداده‌اند از جمله این موضوعات است.

او با اشاره به اینکه اختلاف دیدگاهی در مالیات ستانی از بانک‌ها وجود دارد، گفت: اختلافات بین سهمیه بانک مرکزی در پرداخت تسهیلات و مراجعه افراد برای دریافت تسهیلات بوداین موضوع از سوی دولت و بانک مرکزی بررسی می‌شود. اما این سازمان مبتنی بر اختصاص سهم بانک مرکزی به بانک‌ها در پرداخت تسهیلات، جرایمی را برای بانک‌ها در نظر نگرفته بود که مدیران بانک‌ها به هیات‌های بدوی و شورای مالیاتی شکایت کردند، احکام نهایی را پیگیری می‌کنیم.

۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین