یک منبع مطلع در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تأیید خبر فوق اظهار داشت: این نتایج مربوط به شمارش صندوق‌های شهری و روستایی تاکنون بوده و نتایج تجمیع صندوق‌ها به طور رسمی اعلام نشده است. وی تاکید کرد: شمارش آرا هنوز نهایی نشده است و باید منتظر اعلام نتایج از سوی وزارت کشور ماند. بنابراین […]

یک منبع مطلع در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تأیید خبر فوق اظهار داشت: این نتایج مربوط به شمارش صندوق‌های شهری و روستایی تاکنون بوده و نتایج تجمیع صندوق‌ها به طور رسمی اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: شمارش آرا هنوز نهایی نشده است و باید منتظر اعلام نتایج از سوی وزارت کشور ماند.

بنابراین گزارش، مطابق آخرین آمار وضعیت نمایندگان حوزه‌های انتخابیه زیر مشخص شده است:

مطابق نتایج شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان «محمد حسین محمدی» با ۴۳۴۴۵ رأی نماینده منتخب مردم شد. این حوزه انتخابیه ۱۱۳ هزار و ۵ رأی مأخوذه داشته که ‏‬ ۱۰۹ هزار و ۴۳۵ رأی صحیح بوده است.

مطابق نتایج شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان «علی امامی راد» با کسب ۳۳۲۴۲ رأی از مجموع ۱۰۷۷۰۷ رأی صحیح مأخوذه نماینده منتخب مردم شد.

مطابق نتایج شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه دورود و ازنا «روح‌الله لک علی‌آبادی» نماینده منتخب مردم شد.

مطابق نتایج شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه الیگودرز «حمیدرضا (بهنام) گودرزی» با ۲۲۸۷۵ رأی نماینده منتخب مردم شد. این حوزه انتخابیه ۶۴ هزار و ۶۳۷ رأی مأخوذه داشته که ‏‬ ۶۳ هزار و ۱۶۴ رأی صحیح بوده است.

مطابق نتایج شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان «سید حمیدرضا کاظمی» با ۲۲۱۸۲ رأی نماینده منتخب مردم شد. این حوزه انتخابیه ۴۷ هزار و ۲۶۹ رأی مأخوذه داشته که ۴۶ هزار و ۲۴۷ رأی صحیح بوده است.

مطابق آخرین آمار در بروجرد «عباس گودرزی» به عنوان نماینده نخست این حوزه انتخابیه راهی مجلس شد. همچنین در شمارش نهایی «فاطمه مقصودی» موفق به کسب ۲۰ درصد آرا شده و دومین نماینده منتخب بروجرد و اشترینان شد.

همچنین مطابق کسب اطلاع خبرنگار مهر از منابع آگاه در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی هیچکدام از نامزدها حائز ۲۰ درصد آرا نشده و به نظر می‌رسد انتخابات این حوزه به دور دوم کشیده خواهد شد.

مطابق آخرین آمار در حوزه‌های انتخابیه مختلف استان لرستان «آیت الله هاشم نیازی» و «آیت الله احمد مبلغی» به ترتیب حائز بیشترین آرا و به عنوان نمایندگان مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری منتخب شدند.

۶ نماینده لرستان در مجلس مشخص شد/ نیازی و مبلغی راهی خبرگان شدند

یادآور می‌شود، این آمار و نتایج را هیچ منبع رسمی تاکنون تأیید نکرده است.

این گزارش به مرور به روز رسانی و تکمیل شده و جزئیات آرای هر منتخب به آن افزوده خواهد شد.

استانداری لرستان پیش از این اعلام کرده بود که «نتایج و آخرین اطلاعات مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، شنبه رأس ساعت ۱۰ صبح در سالن آمفی تئاتر استانداری، توسط معاونت سیاسی امنیتی استانداری استان لرستان اعلام خواهد شد.»

احسان یاوری رئیس ستاد انتخابات لرستان پیش از این گفته بود: درصد مشارکت مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری از متوسط کشور بالاتر بوده و فاصله خوبی با این میانگین داشته است.

وی با اشاره به اتمام کار شمارش آرا تا صبح امروز تصریح کرد: احتمال کشیده شدن انتخابات برخی حوزه‌ها به مرحله دوم هم وجود دارد.

در حال به روز رسانی…

منبع: مـهر