رئیس بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود از اعزام دو نفر از مصدومان حادثه ریزش پل در سریال سلمان فارسی به تهران خبر داد و گفت: تعداد مصدومان حادثه فیلمبرداری این سریال تاریخی پنج نفر بودند که پس از پیگیری روند درمان، دو از آنان به علت شکستگی‌های متعدد به بیمارستان‌های تهران اعزام شدند.  به نقل از […]

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود از اعزام دو نفر از مصدومان حادثه ریزش پل در سریال سلمان فارسی به تهران خبر داد و گفت: تعداد مصدومان حادثه فیلمبرداری این سریال تاریخی پنج نفر بودند که پس از پیگیری روند درمان، دو از آنان به علت شکستگی‌های متعدد به بیمارستان‌های تهران اعزام شدند.

وضعیت مصدومین حادثه سریال سلمان فارسی

 به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شاهرود، رئیس بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود از اعزام دو نفر از مصدومان حادثه ریزش پل در سریال سلمان فارسی به تهران خبر داد و گفت: تعداد مصدومان حادثه فیلمبرداری این سریال تاریخی پنج نفر بودند که پس از پیگیری روند درمان، دو از آنان به علت شکستگی‌های متعدد به بیمارستان‌های تهران اعزام شدند.

دکتر هوفر رفیعی ۱۲ اسفند با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد مصدومان اعزامی از این حادثه در روز پنجشنبه گذشته به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود پنج نفر بود که دو نفر به نام‌های محمدعلی گرگانی و مهدی جزیی به صورت سرپایی در محل اورژانس این بیمارستان مداوا و همان زمان مرخص شدند.

وی با اشاره به اینکه سه نفر دیگر به نام‌های مصطفی نوروزی، علیرضا یوسف‌زاده و علی عجم، پس از اعزام به بیمارستان بستری شدند، ادامه داد: مصطفی نوروزی پس از یک روز بستری و تحت نظر بودن، از بیمارستان مرخص شد.

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود اضافه کرد: علیرضا یوسف‌زاده برای ادامه درمان به بیمارستان اختر تهران اعزام شد و علی عجم نیز در حال اعزام است.

دکتر رفیعی با بیان اینکه حال عمومی این دو مصدوم رضایت‌بخش است، تصریح کرد: یوسف‌زاده و عجم به دلیل شکستگی‌های متعدد برای ادامه درمان به تهران اعزام شدند.

خبرآنلاین

+