شاگردان پیروز قربانی سرمربی استقلالی تیم نفت و گاز گچساران حریف تیم پرسپولیس در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی تا پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ آزادگان با کسب ۳۲ امتیاز در رده ششم جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار دارند. نگاهی به آمار گل های زده و خورده تیم کاپیتان اسبق استقلال مشخص می‌کند، […]

شاگردان پیروز قربانی سرمربی استقلالی تیم نفت و گاز گچساران حریف تیم پرسپولیس در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی تا پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ آزادگان با کسب ۳۲ امتیاز در رده ششم جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار دارند.

نگاهی به آمار گل های زده و خورده تیم کاپیتان اسبق استقلال مشخص می‌کند، شاگردان پیروز قربانی تا اینجا موفق شده‌اند ۲۴ بار دروازه حریفان را باز کنند و تنها ۱۳ گل دریافت کنند. تفاضل گل مثبت ۱۱ و کسب ۳۲ امتیاز در پایان هفته بیست و یکم برای شاگردان پیروز قربانی این هشدار را برای تیم اوسمار در پی خواهد داشت که خط دفاعی تیم پرسپولیس به احتمال زیاد روز سختی را پیش رو خواهد داشت. همچنین از طرفی بازیکنان خط حمله پرسپولیس نیز قطعاً کار راحتی روبروی تیم نفت و گاز گچساران نخواهند داشت. تیمی که سرمربی اش روزی در دفاع تیم ملی و استقلال جزو مهره های تأثیرگذار بود.

در حال حاضر تیم نفت و گاز گچساران بعد از تیم‌های خیبر خرم آباد با ۹ گل خورده، فجر سپاسی با ۱۱ و سایپا ۱۲ همراه با تیم‌ صدرنشین «چادرملواردکان» چهارمین خط دفاعی برتر بین ۱۸ تیم حاضر در لیگ برتر آزادگان را از آن خود کرده است.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت و گاز گچساران از ساعت ۲۰ فردا شب در استادیوم آزادی آغاز می‌شود.

چالش مهم پرسپولیس با کاپیتان اسبق استقلال

منبع: خبـر ورزشی