لیونل مسی پس از پایان بازی اینترمیامی و اورلاندوسیتی در عصر شنبه که با برتری ۵-۰ صورتی‌پوش‌ها به پایان رسید، با اپل تی‌وی در مورد جاه‌طلبی‌های تیم و باشگاه در آینده صحبت کرد. «فکر می‌کنم با توجه به فشاری که روی ماست و چیزی که در حال ساختش هستیم، به‌صورت کامل برای جنگیدن در رقابت […]

- می‌خواهم در آمریکا قهرمان شوم!

لیونل مسی پس از پایان بازی اینترمیامی و اورلاندوسیتی در عصر شنبه که با برتری ۵-۰ صورتی‌پوش‌ها به پایان رسید، با اپل تی‌وی در مورد جاه‌طلبی‌های تیم و باشگاه در آینده صحبت کرد. «فکر می‌کنم با توجه به فشاری که روی ماست و چیزی که در حال ساختش هستیم، به‌صورت کامل برای جنگیدن در رقابت قهرمانی این فصل MLS آماده هستیم. می‌دانیم که راهی طولانی در پیش است و این تازه شروع ماجراست، اما واقعیت این است که گروهی آماده برای رقابت داریم و به دنبال کسب قهرمانی هستیم. این که فصل را خوب شروع کردیم هم مهم است، به خصوص در چند بازی اول، زیرا پس از آن لیگ متوقف می‌شود و مسابقات دیگر آغاز می‌شود.»

این بازیکن آرژانتینی اضافه کرد که از پیشرفت تیم تا اینجای کار بسیار خوشحال است، به خصوص در آستانه مسابقات بزرگ باشگاهی و کشوری. «این که توانستیم این نتایج را در این بازه زمانی بگیریم خیلی خوب است. شروع کار با این شیوه و گرفتن بیشترین امتیاز ممکن پیش از شروع رقابت‌های کوپا آمریکا، لیگز کاپ و مسابقات دیگر هدف ما است.»

سوارس در مجموع بر روی به ثمر رسیدن چهار گل تاثیر داشت و دو گل زد و دو پاس گل داد، در حالی که خود مسی دو پاس گل داد. با این حال، جولیان گرسل نیز بر روی دو گل تاثیر گذاشت. این یک عملکرد کامل و همه‌جانبه از اینترمیامی بود که اکنون رسما خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کرده است، و لوئیس سوارس نیز به خوبی ثابت کرده که شک و تردید دیگران نسبت به عملکردهای او اشتباه بوده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی