مسعود ریگی که سابقه بازی برای استقلال و سپاهان را دارد، در تابستان یکی از خریدهای عجیب پرسپولیس و یحیی گل محمدی بود. خیلی‌ها انتظار چنین انتقالی را نداشتند ولی یحیی علاقه زیادی به سبک بازی مسعود داشت و او را هر طور که بود به خدمت گرفت. ریگی در خیلی از بازی‌ها در زمان […]

- هافبک محبوب گل‌محمدی از اوسمار نمره قبولی گرفت!

مسعود ریگی که سابقه بازی برای استقلال و سپاهان را دارد، در تابستان یکی از خریدهای عجیب پرسپولیس و یحیی گل محمدی بود. خیلی‌ها انتظار چنین انتقالی را نداشتند ولی یحیی علاقه زیادی به سبک بازی مسعود داشت و او را هر طور که بود به خدمت گرفت. ریگی در خیلی از بازی‌ها در زمان یحیی فیکس بود و نمایش‌های خوبی هم داشت. با این حال بعد از جدایی سرلک، گزینه اول پرسپولیس برای بازی در پست‌هافبک دفاعی و جلوی مدافعان است.

ریگی در دو بازی اخیر پرسپولیس فوق العاده کار کرده و نه تنها توپ گیری‌های زیادی از حریف داشته، به بازی پرسپولیس ریتم داده و در بازیسازی هم کمک می‌کند. سرمربی جدید پرسپولیس هم از عملکرد ریگی بسیار راضی است و به او نمره قبولی می‌دهد. ریگی در دو بازی اخیر مقابل تراکتور و ذوب آهن نقش پررنگی داشته و کمک زیادی به تیمش برای کسب پیروزی در این دو بازی مهم کرده است. با توجه به شرایط فعلی ریگی انتخاب اول اوسمار در ادامه فصل خواهد بود و به نظر می‌رسد جایگاه این بازیکن در ترکیب اصلی پرسپولیس محفوظ است.

منبع: خبـر ورزشی