به گزارش خبرنگار اجتماعی زیرنویس، میزان سیل در سیستان و بلوچستان   به اندازه ای است که هزاران روستا را به محاصره در آورده است. مردم نیازمند کمک هستند و خیران در کنار نیروهای امدادی دولتی به میدان آمده اند. در این میان گروه های مردمی از شهرهای مختلف کشور، برای امدادرسانی با خودروهایی که […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی زیرنویس، میزان سیل در سیستان و بلوچستان   به اندازه ای است که هزاران روستا را به محاصره در آورده است. مردم نیازمند کمک هستند و خیران در کنار نیروهای امدادی دولتی به میدان آمده اند.

در این میان گروه های مردمی از شهرهای مختلف کشور، برای امدادرسانی با خودروهایی که قادر به عبور از مسیرهای صعب العبور هستند خود را به منطقه رسانده اند و می گویند که اقلام مورد نیاز سیل زدگان را تامین کرده اند اما برای تامین بنزین خودروهای خود برای رساندن اقلام دچار مشکل شده اند.

رانندگان این خودروهای امدادرسان می گویند که با شرکت نفت نیز تماس گرفتند و پاسخی که شنیدن این بود که فقط مجاز به دریافت همان  ۳۰لیتر بنزین هستید.

هاشمی نژاد _رئیس حوزه دبیرکل جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار زیرنویس تاکید داشت: خیران بهتر است با گروهای امدادی هلال احمر  همراه شوند تا طبق برنامه ریزی ، کمک رسانی با عدالت بین روستاها انجام شود.

وی در ادامه خطاب به  افرادی با کمک های مردمی به منطقه آمده اند گفت: اگر خودروهای آنها نیازمند بنزین است به مقرر جمعیت هلال احمر چابهار مراجعه کنند. بعد از هماهنگی های لازم ، مجوز دریافت بنزین بیشتر برای آنها صادر خواهد شد.

 

 

 

منبع خبر: رکنـا