دوستان عزیز زیادی زحمت کشیدند و همراه تیم ملی به جام ملت‌های آسیا رفتند. به طور طبیعی آن قدر مسائل مهم‌تر وجود دارد که کمتر کسی حال و حوصله و انگیزه پرداختن به این قبیل مسائل را دارد. خلاصه یک مدت بعضی از رسانه‌ها (توجه کنید بعضی از رسانه‌ها) مطالبی را در این مورد نوشتند […]

- پرونده اتفاق حاشیه‌ای سفر تیم ملی به بایگانی رفت

دوستان عزیز زیادی زحمت کشیدند و همراه تیم ملی به جام ملت‌های آسیا رفتند. به طور طبیعی آن قدر مسائل مهم‌تر وجود دارد که کمتر کسی حال و حوصله و انگیزه پرداختن به این قبیل مسائل را دارد.

خلاصه یک مدت بعضی از رسانه‌ها (توجه کنید بعضی از رسانه‌ها) مطالبی را در این مورد نوشتند اما طبق روال عادی برنامه بعد از چند روز همه چیز فراموش شد! نهادهای نظارتی هم که حتما موضوع را پیگیری کرده‌اند اما خب اگر نکرده باشند هم راستش کاری از دست ما برنمی‌آید. مسئله اینجاست که این قبیل موارد مثل ماجرای دلالی و جادوگری و… یک تب تند است که می‌آید و می‌رود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراموش می‌شود. نکته تأسف‌بارتر هم اینکه همین ماجراها دوباره در سفر بعدی تکرار می‌شود و قضیه فقط مختص به فوتبال و فدراسیون فوتبال هم نیست. اتفاقاً این قبیل مسائل دقیقاً جزو مواردی است که باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود و آنها احساس می‌کنند نظارت چندانی روی بعضی از مسائل نیست. یعنی یکسری از مدیران و وابستگان و… حتماً باید در سفرها باشند و از خدمات دولتی استفاده کنند.

کاش برای یک‌بار هم که شده مسائل اینچنینی زیر ذره‌بین قرار می‌گرفت و نتایج بررسی‌ها به مردم اعلام می‌شد. ما که به همین یک نوبت هم راضی هستیم اما متأسفانه خیلی وقت‌ها و خیلی جاها انتظارات برآورده نمی‌شود.

منبع: خبـر ورزشی