یوونتوس در هفته بیست و هفتم رقابت های سری آ خارج از خانه مقابل ناپولی با نتیجه ۱-۲ شکست خورد. این تیم در حالی که ۵ هفته قبل به صدر هم رسیده بود با چند شکست و تساوی پیاپی ۱۲ امتیاز با اینتر صدرنشین فاصله دارد و از کورس فتح اسکودتو عقب افتاده و حالا برای حفظ جایگاه دومی خود از چنگ […]

- ناپولی‌ جام قهرمانی را برای اینتر هدیه فرستاد

یوونتوس در هفته بیست و هفتم رقابت های سری آ خارج از خانه مقابل ناپولی با نتیجه ۱-۲ شکست خورد. این تیم در حالی که ۵ هفته قبل به صدر هم رسیده بود با چند شکست و تساوی پیاپی ۱۲ امتیاز با اینتر صدرنشین فاصله دارد و از کورس فتح اسکودتو عقب افتاده و حالا برای حفظ جایگاه دومی خود از چنگ میلان تلاش می‌کند. 

در دقایق پایانی نیمه اول جیووانی دی لورنزو در یک حمله برای ناپولی، از سمت راست سانتری روی دروازه یووه فرستاد که با ضربه سر گلیسون برمر، مدافع یووه، به صورت ناقص دفع شد و در سمت چپ محوطه جریمه به زیر پای کوارتسخلیا افتاد. ستاره گرجستانی ناپولی هم که بدون مدافع مستقیم مانده بود، برای فرود توپ صبر کرد و به زیبایی ضربه والی چکشی خود را با پای راست به سمت چپ دروازه وویژک شزنی رفت و این دروازه‌بان با وجود تاثیر روی توپ نتوانست مانع گل شدن آن شود. ناپولی با همین برتری به رختکن رفت.

در دقیقه ۸۱ یووه با شوت پای راست فدریکو کیه زا از سمت راست محوطه جریمه به کنج سمت چپ به گل رسید. کارلوس آلکاراز با حرکت خوبش پاس این گل را به کیه زا داد و او را درون محوطه پیدا کرد.

بعد از این گل بازی دوباره به دست ناپولی افتاد.

در دقیقه ۸۶ روی یک برخورد در محوطه یووه داور دستور به ادامه بازی داد اما برای بررسی مجدد صحنه فرا خوانده شد و خطای مدافع یووه را روی اوسیمن و پنالتی اعلام کرد. این ستاره پشت ضربه قرار گرفت اما شزنی توانست آن را مهار کند. ریباند این ضربه زیر پای جایکومو راسپادور افتاد و این ستاره هم توانست ضربه آخر را به خوبی از فاصله نزدیک به سمت چپ و بالای دروازه بزند.

یووه در ادامه موفق به حمله موثری برای جبران نتیجه نشد تا بازی با نتیجه ۲-۱ به پایان برسد و یووه با ۵۷ امتیاز در رده دوم قرار بگیرد. یووه اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به اینتر ۱۲ امتیاز با این تیم ۶۹ امتیازی در صدر جدول فاصله دارد و قهرمانی تیمی به جز نراتزوری قابل تصور نیست.

بیشتر بخوانید: زهرا گونش؛ همه‌چیز درباره دختر محبوب والیبال ترکیه/ چرا گونش مشهور شد؟

منبع: خبـر ورزشی