طوفان رمضان در راه است!
طوفان رمضان در راه است!

اطلاعات نوشت: «ابوحمزه» گفت: از امت اسلامی و عربی می‌خواهیم روز نخست رمضان را روز جهانی یاری غزه قرار دهند و به مردم خود در کرانه باختری و بیت المقدس اشغالی می‌گوییم برای حمله به دشمن وارد عمل شوید.  سخنگوی سرایا القدس تاکید کرد که عملیات طوفان‌الاقصی در غزه، کرانه باختری، لبنان، عراق، یمن و […]

- طوفان رمضان در راه است!

اطلاعات نوشت: «ابوحمزه» گفت: از امت اسلامی و عربی می‌خواهیم روز نخست رمضان را روز جهانی یاری غزه قرار دهند و به مردم خود در کرانه باختری و بیت المقدس اشغالی می‌گوییم برای حمله به دشمن وارد عمل شوید.

 سخنگوی سرایا القدس تاکید کرد که عملیات طوفان‌الاقصی در غزه، کرانه باختری، لبنان، عراق، یمن و سوریه بر اساس فرمول «وحدت میادین» ادامه خواهد یافت و خواستار آن شد که ماه رمضان به ماه رعب و وحشت و نگرانی رژیم اسرائیل تبدیل شود.

ابوحمزه قاطعانه درباره اداره غزه پس از جنگ و مانورهای رسانه‌های عبری و اسرائیلی در این خصوص هم گفت: به نتانیاهو می‌گوییم مساله پساجنگ در نوار غزه را تنها مجاهدان ترسیم می‌کنند.

گفته می شود این پیام بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشته و رسانه ها و کارشناسان منطقه گفته اند این اظهارات در چارچوب تدارک مقاومت فلسطین برای «طوفان رمضان» است و ما شاهد یک «بسیج غیرمعمول» مقاومت در این خصوص خواهیم بود.

به گفته آنها مقاومت فلسطین با همه جناح‌هایش خواستار این طوفان بزرگ به‌ویژه در ماه رمضان است و از این رو اسرائیل، آمریکا و بازوهای آن در منطقه تلاش زیادی برای خنثی کردن آن انجام می‌دهند. آنها گفته اند نشانه‌های زیادی وجود دارد که این ماه رمضان تهدید و خطری حقیقی، نخست برای موجودیت رژیم اشغالگر بویژه در کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و در درجه بعد برای ایالات متحده آمریکا و منافعش در منطقه است.

منبع: اطلاعات انلاین