اولین دیدار پرسپولیس در جام حذفی درحالی امروز مقابل نفت و گاز گچساران برگزار می شود که شاگردان اوسمار در دو بازی آخر خود در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی شدند و شرایط خوبی را تجربه می کنند. پرسپولیس برای بازی امروز محرومی ندارد و تنها گولسیانی به دلیل آسیب دیدگی به این بازی […]

- اوسمار ترکیب پرسپولیس را دگرگون می‌کند/ رونمایی از خریدهای جدید در جام حذفی/ کدام ستاره‌ها نیمکت‌نشین می‌شوند؟

اولین دیدار پرسپولیس در جام حذفی درحالی امروز مقابل نفت و گاز گچساران برگزار می شود که شاگردان اوسمار در دو بازی آخر خود در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی شدند و شرایط خوبی را تجربه می کنند.

پرسپولیس برای بازی امروز محرومی ندارد و تنها گولسیانی به دلیل آسیب دیدگی به این بازی نخواهد رسید. با این حال احتمال حضور مدافع گرجستانی پرسپولیس روی نیمکت وجود دارد. شنیده ها از تمرینات پرسپولیس حاکی از آن است که سرمربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد ترکیب تیمش را نسبت به بازی قبلی دگرگون کند و تعداد زیادی از بازیکنان اصلی پرسپولیس که در بازی های گذشته فیکس بودند، نیمکت نشین خواهند شد.

همچنین ۴ خرید جدید پرسپولیس در نیم فصل هم در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت. از این نفرات تنها عیسی آل کثیر در بازی قبلی فیکس بود و ۳ خرید دیگر پرسپولیس یعنی عبدالکریم حسن، محمد خدابنده لو و اوستون اورونوف برای اولین بار در بازی امروز در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان خواهند رفت. همچنین بازگشت وحید امیری به ترکیب اصلی بعد از ماه ها هم از نکات جالب ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی امروز خواهد بود.

بعد از یک جلسه محرومیت، علیرضا بیرانوند دوباره به ترکیب اصلی پرسپولیس باز خواهد گشت و جانشین امیررضا رفیعی خواهد شد که در بازی گذشته مقابل ذوب آهن و در غیاب گلر شماره یک پرسپولیس نمایش خوبی داشت و موفق شد کلین شیت کند. در قلب خط دفاعی شاهد زوج فرشاد فرجی و محمد حسین کنعانی زادگان خواهیم بود. فرجی جانشین گولسیانی در این بازی خواهد شد و از ابتدا بازی خواهد کرد.

مدافع چپ قطری و تازه وارد پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی کار خواهد کرد و دانیال اسماعیلی فر هم مدافع راست پرسپولیس برای بازی امروز خواهد بود. هر دو هافبک میانی فیکس پرسپولیس یعنی سروش رفیعی و مسعود ریگی نیمکت نشین خواهند شد و به جای این دو بازیکن، سینا اسدبیگی و محمد خدابنده لو به میدان خواهند رفت. امید عالیشاه و سعید صادقی دو مهره تهاجمی پرسپولیس جای خود را به وحید امیری و اورونوف خواهند داد.

همچنین مهدی ترابی و عیسی آل کثیر هم دیگر عناصر هجومی پرسپولیس را برای بازی امروز تشکیل خواهند داد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مقابل نفت و گاز گچساران به این ترتیب خواهد بود:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، محمد حسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده لو، سینا اسدبیگی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر.

بیشتر بخوانید: مایلی‌کهن: پرونده من بسته شده اما این آقا فرافکنی می‌کند/ ناراحتند که از من شکست خورده‌اند

منبع: خبـر ورزشی