اوسمار ویه‌را پس از پذیرش جانشینی یحیی گل محمدی در جایگاه سرمربی پرسپولیس با جدایی ولسلی ننکا مربی دروازه‌بان‌ها و محمد عسگری آنالیزور تیمش روبرو شد. از ین رو «جرسی اینیسیو» به عنوان جانشین ننکا انتخاب شد تا علیرضا بیرانوند، امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی گلرهای این تیم را تمرین دهد. «رافائل تولدو» هموطن برزیلی […]

- خواسته دوم سرمربی پرسپولیس منتفی شد

اوسمار ویه‌را پس از پذیرش جانشینی یحیی گل محمدی در جایگاه سرمربی پرسپولیس با جدایی ولسلی ننکا مربی دروازه‌بان‌ها و محمد عسگری آنالیزور تیمش روبرو شد. از ین رو «جرسی اینیسیو» به عنوان جانشین ننکا انتخاب شد تا علیرضا بیرانوند، امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی گلرهای این تیم را تمرین دهد.

«رافائل تولدو» هموطن برزیلی ویه‌را نیز به کادرفنی پرسپولیس اضافه شد تا او را همراهی کند اما همچنان خبری از آنالیزور جدید برای این تیم نیست. ویه‌را با توجه به اهمیت شناخت از حریفان پرسپولیس دنبال گزینه داخلی است اما هنوز فرد مناسبی برای کمک به او و مهرداد خانبان تنها آنالیزور تیمش پیدا نشده است.

ویه را اهمیت زیادی به انتخاب تیم آنالیزوری می‌دهد و همچنان منتظر است تکلیف نفرات مرتبط با این موضوع از سوی باشگاه معرفی شود. شاید این موضوع نیز همچون جذب مهاجم خارجی ایده آل برای سرمربی برزیلی به زمان دیگری موکول شود تا ویه را هم قید این موضوع را بزند.

بیشتر بخوانید: این بازیکن استقلال به سه زبان مسلط است! 

منبع: خبـر ورزشی