به گزارش زیرنویس، نسخه‌ اندروید واتساپ آیکون‌های جدیدی برای برخی تنظیمات در صفحه‌ چت دریافت می‌کند. واتساپ طی چند وقت اخیر تغییراتی ظاهری دریافت کرده است تا کاربر ارتباط بیشتری با آن برقرار کند. پیام‌رسان بزرگ متا قرار است طی ماه‌های آتی تغییراتی قابل توجه نظیر امکان ردوبدل‌کردن پیام با تلگرام دریافت کند و در […]

به گزارش زیرنویس، نسخه‌ اندروید واتساپ آیکون‌های جدیدی برای برخی تنظیمات در صفحه‌ چت دریافت می‌کند.

واتساپ طی چند وقت اخیر تغییراتی ظاهری دریافت کرده است تا کاربر ارتباط بیشتری با آن برقرار کند. پیام‌رسان بزرگ متا قرار است طی ماه‌های آتی تغییراتی قابل توجه نظیر امکان ردوبدل‌کردن پیام با تلگرام دریافت کند و در این فاصله، توسعه‌دهندگان واتساپ در تلاشند تا ظاهر بهتری به این پیام‌رسان ببخشند.

نسخه بتای جدید واتساپ تغییراتی را در طراحی منوی گزینه‌های بیشتر به‌همراه دارد. این تغییر توسط WABetaInfo که به‌طور معمول قابلیت‌های جدید را در نسخه‌های بتا پیدا می‌کند، شناسایی شد.

تغییر نسخه واتساپ اندروید

همان‌طور که در تصویر بالا مشخص است، در کنار هر مورد در لیست گزینه‌های بیشتر، آیکون مربوط به همان مورد دیده می‌شود. این آیکون‌های جدید در کنار هر گزینه قرار می‌گیرند و درک آن‌ها را برای کاربر ساده‌تر می‌کنند. علاوه‌بر این، اضافه شدن آیکون‌ها طراحی این بخش را زیباتر می‌کنند.

تغییر مورد بحث درحال‌حاضر در نسخه‌ی ۲٫۲۴٫۵٫۱۹ واتساپ ایجاد شده که به‌صورت بتا در گوگل پلی قابل نصب است. احتمالاً این تغییر در ماه‌های آینده و پس از آزمایش در نسخه‌ی بتا به‌صورت رسمی و برای تمام کاربران واتساپ در اندروید منتشر می‌شود.

منبع: زومیت

منبع خبر: رکنـا