عرب‌ها از این به بعد برای ورود به انگلیس باید پول بدهند!
عرب‌ها از این به بعد برای ورود به انگلیس باید پول بدهند!

زین پورودیه تحت عنوان ETA یا electronic travel authorization از ملتها اخذ می‌شود و این سیستم پیشتر در آمریکا و کانادا راه اندازی شده است. به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از ام اس ان، زین پس برای ورود به انگلیس باید ۱۰ تا ۱۳ پوند پول پرداخت کرد. شهروندان قطری اولین ملیت هستند که […]

زین پورودیه تحت عنوان ETA یا electronic travel authorization از ملتها اخذ می‌شود و این سیستم پیشتر در آمریکا و کانادا راه اندازی شده است.

عربها برای ورود به انگلیس باید پول بدهند

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از ام اس ان، زین پس برای ورود به انگلیس باید ۱۰ تا ۱۳ پوند پول پرداخت کرد. شهروندان قطری اولین ملیت هستند که از ۱۵ نوامبر ۲۰۲۳ شروع به پرداخت کردند. از ۲۲ فوریه امسال نیز مردم بحرین، اردن، کویت، عمان، عربستان و امارات نیز ورودیه می‌دهند.

ورودیه تحت عنوان ETA یا electronic travel authorization از ملتها اخذ می‌شود و این سیستم پیشتر در آمریکا و کانادا راه اندازی شده است.

متقاضیان از طریق اپلیکیشن مخصوص می‌توانند اپلای و پرداخت کنند. گفتنی است دانشجویان، دارندگان پاسپورت انگلیسی از پرداخت ETA‌ معاف هستند و در صورت دریافت مجوز تا ۲ سال می‌توان از آن استفاده کرد.

منبع: اطلاعات انلاین