فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از ناظران داوری ایرانی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برای نظارت استفاده خواهد کرد که برنامه حضور آنها به شرح زیر است: * دیدار تیم‌های قطر و کویت از گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنجشنبه ۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ در الریان قطر برگزار می‌شود و محسن ترکی […]

- دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران، ناظر شد!

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از ناظران داوری ایرانی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برای نظارت استفاده خواهد کرد که برنامه حضور آنها به شرح زیر است:

* دیدار تیم‌های قطر و کویت از گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنجشنبه ۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ در الریان قطر برگزار می‌شود و محسن ترکی به‌عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد. قضاوت این بازی برعهده داورانی از کشور ژاپن است.

* بازی دو تیم قرقیزستان و چین تایپه از گروه D مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه‌شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ در بیشکک قرقیزستان در حالی برگزار می‌شود که هدایت ممبینی به‌عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور دارد. داوران بحرینی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

* دیدار دو تیم تاجیکستان و عربستان از گروه G مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه‌شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ در شهر دوشنبه تاجیکستان در حالی برگزار می‌شود که از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، مسعود مرادی به‌عنوان ناظر داوری در این دیدار انتخاب شده است. داورانی از کشور کره جنوبی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال است.

بیشتر بخوانید: بمب پرسپولیس از امروز برای دربی آماده می‌شود

منبع: خبـر ورزشی