به گزارش زیرنویس، نشست خبری عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران و علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران امروز برگزار شد. علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در این نشست اظهارداشت: سال دوم شورا موضوعیت حمل و نقل را در برنامه چهارم توسعه در نظر گرفتیم و در سال ۱۴۰۳ هم در برنامه ریزی برنامه نخست […]

به گزارش زیرنویس، نشست خبری عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران و علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران امروز برگزار شد.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در این نشست اظهارداشت: سال دوم شورا موضوعیت حمل و نقل را در برنامه چهارم توسعه در نظر گرفتیم و در سال ۱۴۰۳ هم در برنامه ریزی برنامه نخست و اولویت بودجه را به مسأله حمل و نقل عمومی مانند افزایش مترو، اتوبوس و تاکسی اختصاص داده‌ایم.

وی بیان داشت: سال اصلی به ثمر رسیدن حمل و نقل عمومی سال ۱۴۰۳ است.

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در سال سوم دوره ششم مدیریت شهری با آگاهی بیشتری بودجه تصویب شد و می‌توان گفت تصویب بودجه یکی از مهمترین مصوبات شورا به شمار می‌رود؛ چراکه روح و کالبد شهر با این مصوبه دیده خواهد شد البته به موضوعات تخصصی مختلف شهری پرداخته شده و بخشی‌نگری نشده است.

نادعلی در ادامه گفت: برای سال ۱۴۰۳ عوارض ساخت و ساز را تصویب کردیم و نگذاشتیم بی حساب و کتاب افزایش یابد چرا که سال قبل عوارض ساخت و ساز را ما در شورا تصویب کردیم اما عدم رضایت را نیز شاهد بودیم و در برخی مناطق اعداد و ارقام تحت تأثیر نظارت فنی و دیگر مبالغ قرار می‌گرفت و کسانی که می‌خواستند ساخت و ساز انجام دهند با این اعداد و ارقام به مشکل برخورد می‌کردند.

 

 

منبع خبر: رکنـا