به گزارش زیرنویس از لرستان؛ عصر دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، رضا عزتی در نشست با مدیران مدارس ناحیه یک خرم آباد که با حضور اصحاب رسانه لرستان برگزار شد؛ با اشاره به هفته تربیت اسلامی که از ۸ لغایت ۱۴ اسفند ماه برگزار شد، اظهار داشت: توجه به فعالیت‌های پرورشی و تربیتی از اولویت آموزش و پرورش […]

به گزارش زیرنویس از لرستان؛ عصر دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، رضا عزتی در نشست با مدیران مدارس ناحیه یک خرم آباد که با حضور اصحاب رسانه لرستان برگزار شد؛ با اشاره به هفته تربیت اسلامی که از ۸ لغایت ۱۴ اسفند ماه برگزار شد، اظهار داشت: توجه به فعالیت‌های پرورشی و تربیتی از اولویت آموزش و پرورش می باشد که در این راستا اخیراً این اداره کل رتبه برتر در حوزه نماز را کسب کرده است.

وی ادامه داد: نماز جماعت در این اداره کل هر روز با حضور پرشور کازیرنویسن برگزار و به وقت اذان به مدت ۲۰ دقیقه کار تعطیل می‌‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان افزود: مربیان پرورشی باید نسبت به نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به ویژه دانش آموزان تلاش کنند.

عزتی با اشاره به هدف این اداره کل در برگزاری هفته تربیت اسلامی، بیان داشت: هدف ما توسعه گفتمان تربیت و تصویرگری جلوه‌های این حوزه است.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه از کتاب کارنامه ۲ ساله آموزش و پرورش استان لرستان رونمایی شد.

مهدی زکی‌پور/ لرستان

منبع خبر: رکنـا