سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تقدیر از پرداخت‌کنندگان تسهیلات تبصره ۱۸، در مورد زمان پرداخت بخش دوم سود سهام عدالت گفت: در بخش دوم پرداخت سودها که از ۲۵ اسفندماه آغاز می‌شود به اندازه ۳۰ تا ۴۰ درصد بخش اول که در پاییز پرداخت شد به حساب […]

- خبر وزیر اقتصاد برای سهامداران عدالت/ زمان دقیق واریز مرحله دوم سود سهام عدالت اعلام شد + رقم واریزی

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تقدیر از پرداخت‌کنندگان تسهیلات تبصره ۱۸، در مورد زمان پرداخت بخش دوم سود سهام عدالت گفت: در بخش دوم پرداخت سودها که از ۲۵ اسفندماه آغاز می‌شود به اندازه ۳۰ تا ۴۰ درصد بخش اول که در پاییز پرداخت شد به حساب ذی نفعان واریز می‌شود.

وی همچنین در مورد سهام عدالت متوفیان گفت: وراث متوفیان با ارائه مدارک مورد نیاز از طریق کارگزینی‌ها و بانک های معتبر نسبت به تعیین تکلیف سهام خود اقدام کنند.

خاندوزی در پاسخ به پرسشی در مورد سامانه ملی مجوزهای کسب وکار اظهار کرد: دستگاههایی که در مهلت مقرر پاسخ استعلامات را ندهند مجوز آن‌ها به صورت خودکار از طریق سامانه ملی مجوزها ظرف یک هفته صادر می شود.

وزیر اقتصاد در مورد پرداخت تسهیلات تکلیفی تبصره ۱۸ برای ایجاد اشتغال یادآور شد: ۱۷ همت منابع بودجه در این تبصره اختصاص یافته است که این منابع در تلفیق با منابع داخلی بانک ها ۴۴ همت شده و تسهیلات با نرخ ترجیحی به متقاضیان اشتغال پرداخت شده است.

خاندوزی گفت: استان های که ۷۰درصد از منابع تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ را پرداخت کرده باشند می توانند برای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ مربوط به سال ۱۴۰۲ اقدام کنند.

۲۲۳۲۲۵

منبع: خبـرآنلاین