پس از این‌که مجتبی جباری در مصاحبه‌ای اختصاصی با زیرنویس به‌شدت نظم موجود در تمرینات استقلال را زیر سوال برد و مدعی شد بعد از بازی این تیم مقابل سپاهان در اصفهان که اسفند سال ۸۹ برگزار شد یک آدم خیر برای استقلالی‌ها غذا خرید، پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال از کوره در رفت و […]

پس از این‌که مجتبی جباری در مصاحبه‌ای اختصاصی با زیرنویس به‌شدت نظم موجود در تمرینات استقلال را زیر سوال برد و مدعی شد بعد از بازی این تیم مقابل سپاهان در اصفهان که اسفند سال ۸۹ برگزار شد یک آدم خیر برای استقلالی‌ها غذا خرید، پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال از کوره در رفت و در گفت‌وگویی با خبر ورزشی پاسخ شاگردش را داد.

مظلومی در این مصاحبه که ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ در زیرنویس منتشر شد با انتقاد صریح از مجتبی جباری گفت: این آقا دو ماه دو ماه سر تمرین استقلال نمی‌آید اما برای ما حرف از قانون می‌زند! همین چند وقت پیش در ترکیه ایشان مصدوم شد و مجبور شدیم به تهران برش گردانیم. وقتی او داشت حمام آفتاب می‌گرفت، بازیکنان استقلال مشغول تمرین کردن و عرق ریختن بودند. البته می‌دانم اصل قضیه چیست؛ اصل قضیه این است که وقتی یک بازیکن در ترکیب باشد همه چیز خوب است اما وقتی در ترکیب نباشد ماجراها شروع می‌شود.

مظلومی در ادامه از خودش هم دفاع کرد و با رد کردن قاطعانه برچسب محتاط بودن گفت: من اگر شجاع نبودم تابستان امسال با وجود مشکلات فراوانی که استقلال داشت سرمربی‌گری این تیم را نمی‌پذیرفتم. در مورد عدم حفظ برتری در بازی مقابل السد قطر هم باید بگویم وقتی بازیکنان استقلال نتوانستند ۴ دقیقه بازی را ببندند و برتری خودمان را حفظ کنند، تقصیر سرمربی چیست؟

زیرنویس‌گردی| اگر شجاع نبودم سرمربی استقلال نمی‌شدم/ وقتی این آقا حمام آفتاب می‌گرفت بازیکنان مشغول تمرین بودند/ آقا ۲ ماه یک‌بار هم سر تمرین نمی‌آید!

منبع: خبـر ورزشی