دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت و گاز گچساران از ساعت ۲۰ شامگاه امروز در یک شانزدهم جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. قبل از شروع بازی تماشاگران حاضر در استادیوم طبق رسم معمول شروع به تشویق تک تک بازیکنان کردند. بازیکنان خارجی که با نحوه تشویق بازیکنان آشنایی نداشتند با برخورد […]

- فرهاد مجیدی توسط پرسپولیسی‌ها تشویق شد!/ چهره متفاوت بازیکن سابق سرخ‌ها در تیم رقیب

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت و گاز گچساران از ساعت ۲۰ شامگاه امروز در یک شانزدهم جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

قبل از شروع بازی تماشاگران حاضر در استادیوم طبق رسم معمول شروع به تشویق تک تک بازیکنان کردند. بازیکنان خارجی که با نحوه تشویق بازیکنان آشنایی نداشتند با برخورد محمدحسین کنعانی‌زادگان روبرو شدند که به آنها آموزش می‌داد چگونه برخورد کند.

باخت استقلال مقابل مس رفسنجان در جام حذفی شادی تماشاگران پرسپولیس را به همراه داشت. آنها با کری خوانی برای آبی پوشان پایتخت نسبت به حذف آنها واکنش نشان دادند.

هواداران پرسپولیس فرهاد مجیدی را تشویق کرده و خواستار بازگشت او به استقلال شدند تا اینگونه عملکرد جواد نکونام را زیر سوال ببرند.

 پیروز قربانی سرمربی نفت و گاز در کنار زمین حضور داشت که بارها نسبت به عملکرد بازیکنان خود اعتراض داشت و با فریادهایش ایرادهایشان را تذکر می‌داد.

رضا کرملاچعب بازیکن سابق پرسپولیس که این فصل برای نفت و گاز بازی می‌کند چهره‌ای کاملاً متفاوت داشت تا نگاه دوربین‌ها را به خود جلب کند.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه در پایان نیمه اول حدود سه هزار نفر بودند که صد نفر از آنها طرفدار نفت و گاز بودند.

آنتونیو مانیکونه و آلین دینکا مربیان تیم ملی ایران در جایگاه ویژه حضور داشتند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه حسین بادامکی بین دو نیمه در جایگاه خبرنگاران حاضر شدند و درگذشت مادر یکی از اهالی رسانه را تسلیت گفتند.

بازیکنان ذخیره نفت و گاز بین دو نیمه مشغول گرم کردن شدند اما خبری از حضور ذخیره‌های پرسپولیس نبود.

بیشتر بخوانید: استقلال در رفسنجان ناباورانه حذف شد/ خط و نشان نویدکیا برای مدعیان جام حذفی

منبع: خبـر ورزشی