فوتبالیست با غیرت ایرانی و رشوه از قطر؟ غیرقابل باور است
فوتبالیست با غیرت ایرانی و رشوه از قطر؟ غیرقابل باور است

علی دایی در گفتگویی اختصاصی با یکی از سایت‌های خبری، به پرسش‌هایی درباره شایعه تبانی برخی بازیکنان با قطر جواب داد. تابناک نوشت: در گفتگویی اختصاصی با علی دایی، از او پرسیدیم، «مدتی پس از بازگشت تیم‌ملی از قطر در برخی صفحات اینستاگرامی که منبع مشخصی هم نداشت، شایعه سنگین و غیرقابل باور تبانی چند […]

علی دایی در گفتگویی اختصاصی با یکی از سایت‌های خبری، به پرسش‌هایی درباره شایعه تبانی برخی بازیکنان با قطر جواب داد.

- فوتبالیست با غیرت ایرانی و رشوه از قطر؟ غیرقابل باور است

تابناک نوشت: در گفتگویی اختصاصی با علی دایی، از او پرسیدیم، «مدتی پس از بازگشت تیم‌ملی از قطر در برخی صفحات اینستاگرامی که منبع مشخصی هم نداشت، شایعه سنگین و غیرقابل باور تبانی چند بازیکن و دریافت رشوه از قطر برای کم‌کاری در دیدار ایران و قطر منتشر شد! موضوعی که تهمت خیلی سنگینی است و قابل پیگیری قانونی.»

علی دایی در واکنش به این سئوال و شایعه، گفت:«من همین مثل شما فقط در شبکه‌های اجتماعی با این موضوع مواجه شدم و از اظهار نظر خودداری می‌کنم. وقوع چنین فعلی از بازیکنان تراز اول و بین‌المللی فوتبال ایران را خیلی بعید می‌دانم. برای من به شخصه این موضوع غیرقابل باور است. من نمی‌توانم قبول کنم، باور کنم ورزشکار باغیرت ایرانی و وقوع چنین اتفاقی؟! برخی نمی‌توانند از روی ناراحتی و خشم از باخت، بروند هر شایعه‌ای دل‌شان خواست راه بیندازند تا انتقام بگیرند و عصبانیت خودشان را خالی کنند.»

 

 

منبع: اطلاعات انلاین