مجلس دو روز بعد از انتخابات به مردم پشت‌کرد!
مجلس دو روز بعد از انتخابات به مردم پشت‌کرد!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، برخی از نمایندگان مجلس که در جلب نظر دوباره مردم و افکارعمومی به خود ناکام مانده اند یا با اندکی اغماض از سوی آنان به دور دوم راه یافته اند، رفتار غیراخلاقی و غیرحرفه ای از خود نشان دادند و با عدم حضور امروز خود، مجلس را از حد نصاب انداختند! […]

- مجلس دو روز بعد از انتخابات به مردم پشت‌کرد!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، برخی از نمایندگان مجلس که در جلب نظر دوباره مردم و افکارعمومی به خود ناکام مانده اند یا با اندکی اغماض از سوی آنان به دور دوم راه یافته اند، رفتار غیراخلاقی و غیرحرفه ای از خود نشان دادند و با عدم حضور امروز خود، مجلس را از حد نصاب انداختند!

این رفتار بی تردید در خاطره مردم و افکارعمومی می ماند.زیرا تاکنون سابقه نداشته که نمایندگان مجلس پس از انتخابات و در اولین جلسه رسمی از حضور در خانه ملت خودداری کنند.

مدعیانی که امروز به هر دلیل غیرموجهی از حضور در خانه ملت خودداری کرده اند باید بدانند که مردم و افکارعمومی در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده با هیچ فرد و جریانی عقد اخوت دائمی ندارد و در بزنگاه تصمیم گیری و تصمیم سازی با آرای خود همه را غافلگیر می کند.

این اقدام غیراخلاقی در حالی صورت گرفته که غائبان امروز مجلس همچنان آرای مردم به عنوان صاحب اصلی خانه ملت را بر دوش می کشند و در برابر قانون اساسی برای حفظ و پاسداری از آرای مردم قسم یاد کرده اند! 

این که چرا امروز تصویری زشت از خانه ملت فراروی افکارعمومی قرار گرفت مدعیان نمایندگی مردم که به این خانه نرفتند باید پاسخ دهند.

تسنیم نیز در این باره نوشت: امروز قرار بود جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شود منتهی به‌دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای تشکیل جلسه علنی، نشست علنی مجلس برگزار نشد.

ظاهراً صبح امروز تعداد بالایی از نمایندگانی که برای مجلس آینده رأی نیاورده‌اند یا برای رقابت به دوره دوم انتخابات فرستاده شده‌اند؛ در جلسه علنی صحن حاضر نشده‌اند؛ که همین امر باعث از حدنصاب افتادن جلسه شده است.

در همین حال، حجت‌الاسلام فلاحی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی درباره عدم تشکیل نشست علنی امروز، دوشنبه، مجلس گفت: از سایر همکاران این انتظار می‌رفت که با حس مسئولیت‌پذیری بیشتری رفتار کنند و برای تشکیل مجلس به تهران بیایند. این تکلیف ما و حق مردم است که جلسات مجلس را تا روز آخر فعالیت آن تشکیل دهیم ولو اینکه موفق به حضور دوباره در مجلس نشده باشیم.

به گفته این نماینده مجلس، قالیباف نیز در واکنش به عدم حضور بخش قابل‌توجهی از نمایندگان در نشست امروز مجلس گفت: آقای قالیباف اعلام کرد که فردا اسامی نمایندگان غائب در جلسه امروز منتشر خواهد شد، البته استمزاجی هم صورت گرفت مبنی بر اینکه گفتگویی بین نمایندگان شکل بگیرد که این موضوع نیز رأی نیاورد. در پایان نیز قرار شد که اگر فردا هم جلسه علنی برگزار نمی‌شود به نمایندگان حاضر اطلاع‌رسانی شود.

 

 

 

منبع: اطلاعات انلاین