به گزارش خبرنگار مهر، سعید کهنسال بعدازظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران درباره با تبدیل وضعیت ایثارگران استان، اظهارکرد: ۱۳ هزار و ۵۵۰ تن از جامعه معزز ایثارگری مازندران در دستگاه‌ها تبدیل وضعیت شدند و از این حیث، استان مازندران از لحاظ تبدیل وضعیت رتبه نخست در کشور دارد. مدیرکل بنیاد شهید و امور […]

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کهنسال بعدازظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران درباره با تبدیل وضعیت ایثارگران استان، اظهارکرد: ۱۳ هزار و ۵۵۰ تن از جامعه معزز ایثارگری مازندران در دستگاه‌ها تبدیل وضعیت شدند و از این حیث، استان مازندران از لحاظ تبدیل وضعیت رتبه نخست در کشور دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه تعدادی از دستگاه‌ها در رابطه با تبدیل وضعیت فرزندان معزز شاهد و ایثارگر عملکرد خوبی از خود بجای گذاشتند، گفت: پنج هزار و ۳۵ تن از این عزیزان در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ۸۰۰ تن در دانشگاه علوم پزشکی بابل و ۳ هزار تن در شهرداری‌ها تبدیل وضعیت شدند.

کهن سال، افزود: ۵۰۰ تن از جامعه معزز ایثارگری در شرکت گاز، ۱۰۷ مورد در جهاد کشاورزی، ۴۲ تن در امور مالیاتی، ۳۵ تن در راه آهن، ۲۲ تن در بانک مسکن و ۷۴ مورد در استانداری مازندران مشمول قانون تبدیل وضعیت شدند، انتظار است سایر دستگاه‌ها بر اساس قوانین تعریف شده، نسبت به تبدیل وضعیت فرزندان معزز شاهد و ایثارگر شاغل در دستگاه‌ها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۹۳۵ تن از جامعه ایثارگری طبق استعلام از سازمان مدیریت و برنامه ریزی فرایند نهایی خود را طی کرده است، اذعان داشت: اسناد و مدارک این عزیزان جهت تبدیل وضعیت در سامانه ثبت و بارگزاری شده و کد استخدامی دریافت کردند.

این مسئول تصریح کرد: تحقق این امر با پیگیری‌های دکتر قاضی زاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح کلان، در مازندران با تأکید استاندار مازندران به دستگاه‌ها و پیگیری مجدانه از سوی این بنیاد صورت پذیرفت.

کهن سال افزود: موضوع اشتغال و تبدیل وضعیت فرزندان معزز شهدا و ایثارگران یکی از دغدغه‌های ما در بنیاد مازندران است، در این رابطه برای رفع نگرانی این قشر معزز از همه ظرفیت‌های استان استفاده خواهیم کرد تا نتایج و اقدامات آن موجب خرسندی این عزیزان شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خاطرنشان کرد: در امر تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در دستگاه‌ها، نگاه ما مطالبه گری در چارچوب قوانین و مقررات است، رویکرد ما این است نه تنها در امر تبدیل وضعیت، بلکه شاهد اتفاقات خوب در رابطه با اشتغال فرزندان معزز شاهد و ایثارگر باشیم.

منبع: مـهر