به گزارش خبرنگار مهر، پیروز قربانی پس از شکست سه بر صفر نفت و گاز گچساران مقابل پرسپولیس در یک شانزدهم جام حذفی فوتبال گفت: قبلا گفته بودم برای کسب تجربه اینجا بودیم ولی من غیر از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از عملکرد تیم راضی نبودم. سرمربی نفت و گاز افزود: دوست داشتم تیمم باوجودتر […]

به گزارش خبرنگار مهر، پیروز قربانی پس از شکست سه بر صفر نفت و گاز گچساران مقابل پرسپولیس در یک شانزدهم جام حذفی فوتبال گفت: قبلا گفته بودم برای کسب تجربه اینجا بودیم ولی من غیر از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از عملکرد تیم راضی نبودم.

سرمربی نفت و گاز افزود: دوست داشتم تیمم باوجودتر بازی کند. بازیکنان من در نیمه اول بیخود روی زمین می‌افتادند. این تفاوت بین لیگ یک با لیگ برتر است. زمین چمن در لیگ یک با لیگ برتر هم فرق دارد. همه چیز متفاوت بود و ما شکست خوردیم.

قربانی تاکید کرد: مقصر این باخت خودم هستم. نباید از اصل خودم دور می‌شدم. ما دوگل بچگانه خوردیم که جای هیچ توجیهی ندارد.

او با اشاره به عملکرد تیمش در فصل جاری لیگ یک یادآور شد: چون سال اول بازگشت به این رقابت هاست دنبال تثبیت خودمان در لیگ یک هستیم. بازیکنانم در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتند. الان هم شرایط خوبی داریم. باشگاه اندازه تیم‌های دیگر ریخت و پاش ندارد اما نظم مالی دارد ولی برای قهرمانی باید شرایط بیشتری وجود داشته باشد.

قربانی درباره عملکرد پرسپولیس و انتظارات از این تیم برای قهرمانی گفت: پرسپولیس و استقلال همیشه باید مدعی قهرمانی باشند. پرسپولیس تیم بسیار خوبی با بازیکنان خوب و کادرفنی جدید که سبک بازی خوبی آورده است. به عنوان یک استقلالی دوست دارم همیشه این تیم قهرمان شود.

او درباره حذف آبی پوشان با باخت مقابل مس رفسنجان گفت: احساس می‌کنم آنها تمرکز و انرژی خودشان را روی قهرمانی لیگ برتر گذاشته اند. پسرم مثل خودم استقلالی صد آتشه است که اخبارش را فوزی به من می‌گوید فکر می‌کنم حضور آقای نویدکیا در مس رفسنجان خیلی در موفقیت‌های اخیر این تیم تأثیر گذاشته که نباید از آن غافل شد.

قربانی در خصوص فاصله بین لیگ‌های فوتبال کشور و عدم شگفتی‌سازی ادامه دار در جام حذفی گفت: صد در صد تفاوت لیگ‌ها وجود دارد که مانع از شگفتی سازی می‌شود. بین لیگ دو و یک و همچنین لیگ یک با لیگ برتر تفاوت فاحش وجود دارد.

او درباره نبودن بازیکن مستعد بومی در تیمش خاطرنشان کرد: وظیفه من نیست این کار را کنم. باید بازیکن ساخته سود و من از آن در تیمم استفاده کنم. خوشبختانه در گچساران این اتفاق در حال شکل گیری است اما به هر حال خیلی از باشگاه‌های معروف هم این کار را نمی‌کنند ولی از سرمربی بزرگسالان خود انتظار بومی سازی دارند. الان دیگر دوره بومی سازی گذشته است. باشگاه‌هایی مثل فولاد و سپاهان دز این امر خیلی خوب کار می‌کنند که بازیکن هم می‌گیرند.

منبع: مـهر