تاریخ عروسی رونالدو مشخص شد ؟! جورجینیا رودریگز نامزد رونالدو که به تازگی در مراسم مد پاریس با پوشیدن پیراهن قرمز منچستر شرکت کرد، در تازه ترین استوری خود خبر از مراسم ازدواجش با کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی تیم النصر عربستان را داد که البته حدس و گمان ها درباره این استوری متفاوت بود. در […]

تاریخ عروسی رونالدو مشخص شد ؟!

جورجینیا رودریگز نامزد رونالدو که به تازگی در مراسم مد پاریس با پوشیدن پیراهن قرمز منچستر شرکت کرد، در تازه ترین استوری خود خبر از مراسم ازدواجش با کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی تیم النصر عربستان را داد که البته حدس و گمان ها درباره این استوری متفاوت بود. در ادامه این بخش از نمناک تاریخ عروسی رونالدو را منتشر نموده ایم.

جورجینا رودریگس مدل آرژانتینی در یک استوری تاریخ مراسم ازدواجش با کریس رونالدو را مشخص کرد، نامزد تصویری از یک کارت دعوت رابه اشتراک گذاشت که نام او و یک قلب روی آن ثبت شده است؛ بر روی این کارت تاریخ مراسم سه‌شنبه ۵ مارس (۱۵ اسفند) ثبت و محل آن ریاض عربستان ذکر شده است.

استوری جورجینا رودریگز

استوری جورجینا رودریگز 

انتشار این استوری توسط جورجینا گمانه زنی هایی را به راه انداخت، برخی از کاربران معتقدند که این مدل آرژانتینی تنها قصدش از انتشار این استوری حاشیه سازی و دیده شدن بوده و برخی دیگر معتقدند که صبر جورجینا سر آمده و او قرار است بالاخره بعد از چندین سال با رونالدو ازدواج کند و مراسم ازدواجشان در شهر ریاض برگزار می شود.

جورجینا نامزد کریس رونالدو کیست؟

جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو مشهورترین بازیکن فوتبال جهان و متولد ۲۷ ژانویه ۱۹۹۷ در اسپانیا می باشد. او که در عرصه مدلینگ فعالیت می کند، در سال ۲۰۱۶ با رونالدو آشنا شد و یکسال بعد ثمره زندگیشان دختری بنام آلانا مارتینا بدنیا آمد. جورجینا در ۱۸ آوریل ۲۰۲۲ باز هم بچه دار شد و پسر و دختر دوقلویی به دنیا آورد، اما پسر در هنگام زایمان فوت کرد.

جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو

فرزندان کریستین رونالدو

کریستیانو قبل از نامزدی با جورجینا در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار پدر شد و نام فرزندش را کریستیانو رونالدو جونیور گذاشت، اوهیچ گاه حاضر نشد هویت مادر اولین فرزندش را رسانه ای کند. رونالدو پس از سال ۲۰۱۵ و آشنایی با جورجینا رودریگز در سال ۲۰۱۷ از طریق رحم اجاره ای صاحب دو فرزند دوقلو یک پسر بنام متئو و یک دختر بنام اوا ماریو شد. در حال حاضر رونالدو ۵ فرزند دارد اما بارها اعلام کرده بخاطر علاقه خود به شماره هفت به فکر هفت فرزند می باشد.

منبع خبر: رکنـا