چند روز پیش خبری منتشر مبنی‌بر اینکه مرتضی پورعلی‌گنجی تا زمانی که مطالباتش را از باشگاه پرسپولیس دریافت نکند قراردادش را تمدید نخواهد کرد. خبری که در فضای مجازی با واکنش منفی برخی هواداران پرسپولیس مواجه شد تا حدی که آنها با حمله به پیچ اینستاگرامی پورعلی‌گنجی انتقاداتی را متوجه او کردند. در همین راستا […]

- شرط کاپیتان‌های پرسپولیس برای درویش/ فعلا کسی تمدید نمی‌کند تا...

چند روز پیش خبری منتشر مبنی‌بر اینکه مرتضی پورعلی‌گنجی تا زمانی که مطالباتش را از باشگاه پرسپولیس دریافت نکند قراردادش را تمدید نخواهد کرد. خبری که در فضای مجازی با واکنش منفی برخی هواداران پرسپولیس مواجه شد تا حدی که آنها با حمله به پیچ اینستاگرامی پورعلی‌گنجی انتقاداتی را متوجه او کردند. در همین راستا این بازیکن مجبور شد با یک استوری اعلام کند که پرسپولیس در قلبش جا دارد. به نوشته روزنامه فرهیختگان، کاپیتان‌های پرسپولیس قول و قرار گذاشته‌اند که قبل از تسویه حساب باشگاه تمدید قرارداد نکنند.

این بدان معنا نیست که آنها همه قصد جدایی از پرسپولیس را داشته باشند بلکه اتفاقا به شدت مایل به تمدید قرارداد هم هستند اما واقعیت امر این است که آنها از وعده‌های عملی‌نشده مدیریت باشگاه حسابی شاکی هستند. درویش هنوز نتوانسته ۵۰ درصد از آپشن‌های قرارداد فصل پیش سرخپوشان را پرداخت کند و تا اینجای فصل هم به جای پرداخت ۵۰ تا ۶۰ درصد قرارداد آنها فقط ۳۵ درصد پرداختی داشته است. درویش حتی به سرخپوشان گفته که فعلا بیشتر از ۵ درصد قرارداد آنها را نمی‌تواند پرداخت کند و بابت این موضوع نیز باید خدا را شکر کنند از این جهت که اوضاع مالی باشگاه مساعد نیست. در واکنش به این مسائل است که کاپیتان‌های پرسپولیس نظرشان این است که قبل از تسویه حساب تمدید قرارداد نکنند.

بیشتر بخوانید: گمشده پرسپولیس در تیم اوسمار پیدا شد!

منبع: خبـر ورزشی