دعوای دو همسایه، پایان تلخی داشت و به مرگ مهمان یکی از آنها و دستگیری ۳ نفر منجر شد.   شامگاه یکشنبه به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی در درگیری جان باخته است. به دستور بازپرس تحقیقات در این باره آغاز شد.   برادر فرد جان باخته گفت: برادرم […]

دعوای دو همسایه، پایان تلخی داشت و به مرگ مهمان یکی از آنها و دستگیری ۳ نفر منجر شد.

 

شامگاه یکشنبه به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی در درگیری جان باخته است. به دستور بازپرس تحقیقات در این باره آغاز شد.

 

برادر فرد جان باخته گفت: برادرم ۳۷ ساله و مهمان خانه من بود. او مشکل قلبی داشت و حتی پزشکان در قلب او، باطری کار گذاشته بودند. او ساکن شهرستان بود و برای انجام درمان قلبش، به تهران آمده و مهمان خانه من شده بود اما حادثه تلخی رخ داد و همسایه های من باعث مرگ وی شدند.

 

او ادامه داد: ما در آپارتمانی مستاجر بودیم و همسایه ما که ۳ برادر بودند می گفتند لوله های آب دچار نشتی شده است. به گفته آنها صاحبخانه ام جواب تماس هایشان را نمی داد و تعمیر لوله ها هم به عهده صاحبخانه بود. آن شب همسایه ما، فلکه آب را قطع کرد و همین موضوع باعث درگیری میان ما شد. در جریان درگیری، برادرم نیز مداخله کرد که همسایه ام او را هل داد. همین موجب شد تا برادرم وحشت کند و ناگهان حمله قلبی به او دست داد که به مرگ دردناک او منجر شد.

 

به دنبال این حادثه، ۳ برادر همسایه دستگیر شدند. آنها دیروز منکر هل دادن مرد جان باخته شدند.

 

یکی از این ۳ نفر، گفت: ما با همسایه مان درگیر شدیم اما در حد مشاجره بود. مهمانش هم وارد درگیری شد اما ما او را هل ندادیم. درحالیکه بگو مگو می کردیم ناگهان قربانی قلبش را گرفت و روی زمین افتاد.

تحقیقات در این پرونده به دستور بازپرس جنایی تهران ادامه دارد.

همشهری آنلاین

+