به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران درباره انتخاب داور داربی اظهار کرد: بدون شک ما داربی را با VAR برگزار می‌کنیم. درحال حاضر خانم مهسا قربانی داور VAR ما هستند و قطعا یکی از کمک داوران VAR او خواهد بود. با توجه به این که حساسیت وجود دارد […]

- فیفا اجباری برای انتخاب داور زن نداشتد/داور دربی انتخاب شده است و لایسنس VAR دارد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران درباره انتخاب داور داربی اظهار کرد: بدون شک ما داربی را با VAR برگزار می‌کنیم. درحال حاضر خانم مهسا قربانی داور VAR ما هستند و قطعا یکی از کمک داوران VAR او خواهد بود. با توجه به این که حساسیت وجود دارد از اعلام نام داور خوداری می‌کنیم. البته تیم داوری داربی انتخاب شده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر اجبار فیفا از داور زن برای داربی قرار است استفاده شود هم گفت: نه، چنین اجباری نیست. خانم قربانی لایسنس VAR را دارد و قرار است در اتاق VAR بنشیند و صحنه‌ها را بررسی کند.

او در ادامه گفت: بعد از داربی، چند بازی دیگر را هم با VAR برگزار خواهیم کرد.

افشاریان درباره اینکه گفته می‌شود بیژن حیدری لایسنس VAR خود را از کشور تاجیکستان دریافت کرده و آیا قرار است داربی را قضاوت کند هم گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست، اما داوری که بازی را قضاوت می‌کند، لایسنس VAR دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسـنا