به گزارش زیرنویس، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای طرح زوج و فرد از امروز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه در کلانشهر کرج در این استان خبرداد. فارس در خبری نوشت: حمد الله رحمتی پور، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: با توجه به افزایش حضور شهروندان به ویژه در معابر […]

به گزارش زیرنویس، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای طرح زوج و فرد از امروز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه در کلانشهر کرج در این استان خبرداد.

فارس در خبری نوشت: حمد الله رحمتی پور، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: با توجه به افزایش حضور شهروندان به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید و به تبع آن ازدحام و افزایش حجم ترافیک در ایام پایانی سال، برابر مصوبه شورای هماهنگی ترافیک استان البرز یکی از اقداماتی که در راستای کاهش ترافیک و تردد خودروها در دستورکار پلیس راهور قرار خواهد گرفت، اجرای طرح محدودیت تردد زوج یا فرد در کرج است.

وی افزود: این طرح در هسته مرکزی شهر کرج محدوده بلوار جانبازان، بلوار دانشکده جنوب به شمال، تقاطع امام(ره)، میدان توحید، بلوار بلال، تقاطع هفت تیر و بلوار دانش آموز، بلوار علامه جعفری، بلوار جمهوری، پل شهدای روحانی، بلوار شهید مطهری، پل آزادگان و بلوار بسیج از روز سه شنبه ۱۵ اسفندماه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۱۶ الی ۲۱:۰۰ و از طریق سامانه های ثابت و دوربین های نظارتی و پلاک خوان اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: خودروها براساس زوج یا فرد بودن آخرین عدد سمت راست پلاک تفکیک شده و درصورت ورود غیرمجاز توسط دوربین و مأموران پلیس راهور جریمه خواهند شد.

رحمتی پور افزود: تردد خودروهای حمل و نقل عمومی (تاکسی، اتوبوس و…) و امدادرسان (اورژانس، آتش نشانی و…) مجاز است.رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از شهروندان خواست از ترددهای غیرضروری در هسته مرکزی شهر در روزهای آخر سال خودداری کرده و با ماموران پلیس راهور همکاری لازم داشته باشند.

طرح زوج و فرد به خیابان‌های استان همسایه تهران هم رسید

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین